کد خبر : 1966951 | 30 شهریور 1402 ساعت 00:32 | 6.2K بازدید | 18 دیدگاه

هند بی مورد اریکسن همه چیز را به باد داد

اولین گل اروپایی کین برای بایرن (عکس)

بایرن مونیخ تنها چند دقیقه بعد از گل اول منچستریونایتد گل سومش را زد تا احتمال کامبک حریف را کم کند.

اولین گل اروپایی کین برای بایرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شروع خوبی در چمپیونزلیگ داشت و نیمه اول بازی امشب مقابل منچستریونایتد را با برتری 2-0 به پایان رساند. شاگردان اریک تن‌هاخ در شروع نیمه دوم یکی از این گل ها را جبران کردند اما بایرنی ها خیلی زود گل سوم را هم زدند تا بار دیگر برای خود حاشیه امنیت ایجاد کنند.

تنها 5 دقیقه بعد از گل دقیقه 49 راسموس هویلوند یک اتفاق مشکوک داخل محوطه جریمه منچستریونایتد رخ داد؛ در این صحنه به نظر می رسید که توپ به دست کریستین اریکسن برخورد کرده است.

ویدئو: 311272

در حالی که یونایتدی ها معقتد بودند برخورد توپ به دست اریکسن در شرایطی نبوده که خطای پنالتی باشد اما داور ترجیح داد برای اتخاذ تصمیم دقیق تر از VAR کمک بگیرد.

1928498

در بررسی دوباره صحنه مشخص شد که ضربه سر دایو اوپامکانو که با بی احتیاطی  اریکسن به دست این بازیکن برخورد کرده خطای هند پنالتی است؛ در میان بهت اعضای تیم مهمان هری کین پشت این ضربه ایستاد و آن را به گل سوم بایرن تبدیل کرد تا احتمال کامبک حریف را تقریبا به صفر برساند.

1928499

این پنجمین گل ستاره انگلیسی با پیراهن بایرن مونیخ بود که تعداد گل هایش به یونایتد را نیز به عدد 5 رساند؛ او در دوران حضورش در تاتنهام 4 بار موفق به گلزنی مقابل شیاطین سرخ شده بود.

دیدگاه‌ها