کد خبر : 1966952 | 30 شهریور 1402 ساعت 00:37 | 6.6K بازدید | 24 دیدگاه

آرسنال 4-0 آیندهوون: شروع پرقدرت توپچی‌ها

آرسنال در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-0 آیندهوون را بدرقه کرد.

آرسنال 4-0 آیندهوون: شروع پرقدرت توپچی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در اولین هفته از مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه امارات میزبان آیندهوون بود.

ویدئو: 311278

نماینده انگلیس پس از 6 سال به مسابقات چمپیونزلیگ بازگشته بود و برای کسب پیروزی از همان ابتدایی بازی نمایشی قدرتمند ارائه کرد.

1928503

آرسنال برای گلزنی تنها 8 دقیقه زمان لازم داشت تا بوکایو ساکا اولین گلزن آن‌ها در این بازی باشد. بازیکن انگلیسی پس از پاس دادن توپ در حوالی محوطه جریمه به مارتین اودگارد به محوطه نفوذ کرد و خوش شانس بود که ریباند ضربه این بازیکن به او رسید تا با یک ضربه ساده گلزنی کند.

1928504

آیندهوون تلاش در جبران این گل داشت که با یک ضدحمله غافلگیر شد. گابریل ژسوس پس از توپ ربایی در میانه میدان تا نزدیک محوطه جریمه پیش رفت و توپ را به ساکا پاس داد. او لئوناردو تروسارد را در موقعیت خوبی دید و پاس عرضی اولین گلزن بازی با ضربه پای راست تروسارد قطع شد تا دقیقه 19 آرسنال با دو گل از حریف پیش بیفتد.

1928505

آرسنال در نیمه نخست نمایشی منظم و هجومی را ارائه می‌کرد که به آن ها اجازه داد تا یک گل دیگر هم بزنند. دقیقه 38 ارسال تروسارد در محوطه جریمه با کنترل ژسوس همراه شد و سپس با ضربه محکم پای راست دروازه حریف را باز کرد.

نیمه اول آرسنال حریف را از دروازه دور نگه داشت و با همین نتیجه به رختکن رفت. در نیمه دوم آن‌ها موفق شدند یک گل دیگر هم به ثمر برسانند.

1928506

توپچی‌های لندنی در نیمه دوم بیشتر کنترل حرکات حریف را زیر نظر داشتند و خبری از حملات خطرناک نیمه اول نبود اما موفق شدند در دقیقه 70 به چهارمین گل برسند.

اودگارد پس از دریافت پاس عرضی در فاصله چند قدمی قوس محوطه جریمه با یک شوت از راه دور پای چپ دروازه حریف را باز کرد تا او هم یکی از گلزنان این بازی باشد.

تیم میزبان در دقایق باقی مانده نیمه دوم خیلی خوب بازی را مدیریت کرد و موفق شد تا پایان برتری‌اش را حفظ کند تا اولین 3 امتیاز فصل جدید چمپیونزلیگ را کسب کند.

دیدگاه‌ها