کد خبر : 1966954 | 30 شهریور 1402 ساعت 00:42 | 5.6K بازدید | 14 دیدگاه

سوسیداد 1-1 اینتر: نایب قهرمان به زور نباخت!

اینتر، فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در اولین بازی فصل جدید به سختی به تساوی 1-1 مقابل رئال سوسیداد دست پیدا کرد.

سوسیداد 1-1 اینتر: نایب قهرمان به زور نباخت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته نخست دور گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به میدان رفت.

ویدئو: 311279

فینالیست فصل گذشته مسابقات شروع دور از انتظاری داشت و تحت تاثیر ورزشگاه مملو از تماشاگر حریف خیلی زود دروازه‌اش باز شد.

آلساندرو باستونی نتوانست توپ را از خط دفاعی به خوبی به جلو منتقل کند و اشتباه او منجر به توپ ربایی بریس مندز شد تا در دقیقه 4 او خیلی زود دروازه حریف را باز کند.

1928515

اینتر با دریافت این گل فشار مضاعفی را در بازی خارج از خانه متحمل شد و تلاش زیادی کرد تا در نیمه اول نتیجه بازی را تغییر بدهد اما موقعیت‌های ایجاد شده هیچکدام به شاگردان سیمونه اینزاگی کمک نکرد.

پس از اینکه اینتر نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشته بود، مجددا دستور به بازی تهاجمی در دستور تیم ایتالیایی قرار داشت تا نتیجه را تغییر بدهند.

از این رو آن‌ها با هیجان و عصبانیت بیشتری بازی می‌کردند که نیکولو بارلا یک شوک بد به اینتر داد. او در دقیقه 66 روی گلزن حریف خطا کرد که با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. با اعتراض بازیکنان اینتر این صحنه مورد بررسی VAR قرار گرفت و داور یک کارت زرد به بارلا نشان داد.

1928516

اینتر به بازی برگشت و در دقیقه 78 توسط مارکوس تورام به گل رسید اما به دلیل آفساید این گل مردود شد. این تنها گل اینتر در این بازی نبود، آن‌ها بالاخره در دقیقه 87 به گل رسیدند.

ضربه زمینی داویده فراتزی عرض محوطه جریمه را طی می‌کرد تا با فاصله از دروازه به بیرون برود که لائوتارو مارتینز با تکل بلند آن را به سمت دروازه شلیک کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

اینتر پس از این بازی در زمین خودش سعی داشت از حملات حریف جلوگیری کرده و یک امتیاز را از بازی خارج از خانه کسب کند که موفق شد تا پایان دقایق اضافی بازی را مدیریت کرده و این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها