کد خبر : 1966968 | 30 شهریور 1402 ساعت 01:15 | 24.8K بازدید | 46 دیدگاه

باعث ناامیدی هم تیمی هایم شدم

اعتراف شجاعانه اونانا: مقصر این شکست منم!

آندره اونانا در پایان بازی با بایرن مونیخ اعتراف کرد که منچستریونایتد امشب به خاطر اشتباهات او شکست خورد.

اعتراف شجاعانه اونانا: مقصر این شکست منم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین مزیت های آندره اونانا حضور موفقش با اینتر در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود. یونایتدی ها امیدوار بودند که این تجربه موفق در فصل جدید به کار دروازه بان تازه واردشان بیاید اما اونانا لیگ قهرمانان را هم مثل لیگ برتر پراشتباه و نگران کننده آغاز کرد.

او امشب روی گل اول بایرن مونیخ اشتباه فاحشی مرتکب شد تا شوت نه چندان قدرتمند لروی سانه وارد دروازه یونایتد شده و زمینه برای پیروزی میزبان فراهم شود. دروازه بان شیاطین سرخ بعد از این گل حسابی روحیه‌اش را باخته بود و در چند صحنه نیز متزلزل نشان داد. اونانا البته در نیمه دوم چند سیو خوب هم داشت اما اشتباه نیمه اول و دریافت 4 گل در اولین بازی اروپایی نمی تواند با این سیوها پوشش داده شود!

1928546

او در پایان بازی شخصا به سمت رسانه ها رفته و در صحبت هایش مسئولیت باخت را گردن گرفت: "باختن در این مسابقات خیلی سخت است. ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم اما بعد از اشتباه من کنترل بازی را از دست دادیم. من کسی هستم که هم تیمی هایم را ناامید کردم! تیم امشب خوب بود و بازی را به خاطر اشتباه من نبردیم!"

دروازه بان کامرونی با تاکید دوباره به نقش پررنگش در شکست یونایتد گفت: "اگر امروز برنده شدیم به خاطر من بود. شروع خوبی در منچستریونایتد نداشتم. امروز یکی از بدترین بازی های من بود. پیروزی در این دیدار فرصت خوبی برای خروج از فشار بود اما متاسفانه شکست خوردیم. با این وجود باید کنار هم باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم."

1928547

به نظر می رسد که اونانا با پیشدستی در مصاحبه و معذرت خواهی از هواداران یونایتد می خواهد جایگاهش را نزد آنها حفظ و از حمله احتمالی رسانه های انگلیسی فرار کند.

دیدگاه‌ها