کد خبر : 1966972 | 30 شهریور 1402 ساعت 01:38 | 19.8K بازدید | 21 دیدگاه

شیری دوباره در نقش کافو! (عکس)

مهدی شیری روز بسیار خوبی را در مصاف برابر هوادار پشت سر گذاشت.

شیری دوباره در نقش کافو! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار شد و تراکتور که از حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی پلی آف کنار رفت، بدون اینکه به مانند دیگر بالانشینان جدول استراحت کند، در ورزشگاه دستگردی اکباتان به مصاف هوادار رفت و در پایان مسابقه موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد.

تراکتور با این پیروزی 9 امتیازی شد و نامش را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی جدول رده بندی مطرح کرد. این در حالی است که آنها در دو بازی ابتدایی مقابل سپاهان و پرسپولیس با شکست زمین مسابقه را ترک کرده بودند و شروع بسیار بدی را تجربه کردند.

خمس رفته رفته در حال شناخت تیم خود است و مهدی شیری هم توانسته رفته رفته نامش را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تراکتور مطرح کرد. او در مصاف برابر هوادار یکی از بازیکنان اثرگذار قرمزپوشان تبریزی بود که در حمله و دفاع توانست به خوبی وظایف خود را انجام دهد. خونسردی او در دقایق پایانی مسابقه روی حملات سراسیمه تیم هوادار قابل توجه و محسوس بود.

1928559

شیری به عنوان یک بازیکن کلیدی از پیکان جدا شد و به پرسپولیس پیوست، اما جدایی تلخی را از اردوی سرخپوشان تجربه کرد. او پس از یک دوره حضور کوتاه در فولاد خوزستان، در تراکتور به بلوغ رسیده و تجربیاتش می‌تواند به خمس برای پیاده کردن افکارش در ادامه فصل کمک کند.

دیدگاه‌ها