کد خبر : 1966974 | 30 شهریور 1402 ساعت 01:42 | 23.3K بازدید | 23 دیدگاه

نیمه دوم بهتر بودیم باختیم، نیمه اول بد بودیم بردیم!

پارادوکس جالب بایرن-یونایتد از زبان توخل

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیروزی مقابل منچستریونایتد را حق تیمش دانست.

پارادوکس جالب بایرن-یونایتد از زبان توخل

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که توماس توخل را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت اولین بازی خود در فصل جدید چمپیونزلیگ را با برد پشت سر گذاشت. این تیم موفق شد در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 4-3 از سد منچستریونایتد بگذرد.

توخل که در بازی مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض به داور کارت قرمز گرفته بود پیروزی نفس گیر امشب را از از جایگاه ویژه ورزشگاه تماشا کرد.

1928564

او در پایان مصاحبه در جمع خبرنگاران به نکته ای ظریف از بازی امشب اشاره کرد: "شایسته این پیروزی بودیم. کسب برد در لیگ قهرمانان اروپا همیشه مهم است به ویژه اگر مقابل تیم بزرگی مثل یونایتد به دست بیاید. البته ریتم مورد نظرمان را در بازی حفظ نکردیم. امشب پارادوکس جالبی را شاهد بودیم. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم اما نیمه دوم را باختیم و نیمه اول را بردیم! "

سرمربی بایرن مونیخ با وجود پیروزی مقابل یونایتد هنوز تیمش را کامل نمی داند: "این پیروزی از اهمیت زیادی برای بالا رفتن اعتماد به نفس‌مان برخوردار بود که باعث می شود روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. البته هنوز نقطه ضعف هایی داریم که باید رویشان کار کنیم."

توخل در مورد سبک بازی تیمش گفت: "ما در هر بازی موقعیت های گل زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کنیم اما امشب در دقایق ابتدایی بسیار محتاط بودیم و شانس آوردیم که گل نخوردیم. صد در صد از شرایط راضی نیستیم اما واکنش بچه ها به لحظات سخت بازی بسیار خوب بود."

سرمربی بایرن با اشاره به عملکرد بسیار خوب هری کین گفت: "او امشب نقش متفاوتی در ترکیب تیم ایفا کرد. از هری کین خواسته بودیم که بچرخد و برای ایجاد فضا از جناحین کمک کند. کین در نیمه دوم بیشتر فعال بود، درست مثل کل تیم که در 45 دقیقه دوم روان تر بازی کرد. او از موقعیت هایش خوب استفاده کرد و از روی نقطه پنالتی یک گل مهم به ثمر رساند تا بلافاصله بعد از دریافت گل اول فاصله را دوباره با یونایتد دو برابر کنیم."

دیدگاه‌ها