کد خبر : 1966986 | 30 شهریور 1402 ساعت 09:10 | 32.7K بازدید | 16 دیدگاه

می‌خواهم جواب اعتماد باشگاه را بدهم

اعتراف کین: قیمت بالا دردسر دارد!

هری کین، ستاره تازه وارد بایرن مونیخ، اعتراف کرد که قیمت بالایش باعث بالا رفتن انتظارات از او شده است.

اعتراف کین: قیمت بالا دردسر دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل جدید چمپیونزلیگ را با پیروزی هیجان انگیز 4-3 مقابل منچستریونایتد آغاز کرد؛ هری کین، ستاره تازه وارد بایرنی ها، گل سوم تیمش را در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کین بعد از این برد اعتراف کرد که قیمت 100 میلیون یورویی‌اش انتظارات را از او بالا برده است.

کین که تنها 5 دقیقه بعد از گل اول یونایتد گل سوم بایرن را زد تا پروژه کامبک حریف را از کار بیاندازد در مورد این برد خانگی گفت: "بازی با منچستریونایتد همیشه حساس و جذاب است و خوشحالم که پیروز شدیم."

او از انگیزه بالایش برای درخشش در بایرن خبر داد: "به عنوان یک مهاجم می دانم که در هر بازی فرصت هایی دارم که باید قدرشان را بدانم. من و هم تیمی هایم هنوز در حال شناختن یکدیگر هستیم و من برای ادامه راه بسیار هیجان زده ام."

1928590

ستاره گرانقیمت بایرنی ها که با 100 میلیون یورو تاتنهام را ترک کرد در مورد قیمت بالا و دردسرهایش گفت: "زمانی که قیمت بالایی دارید انتظارات زیادی هم از شما وجود دارد. تمام هدف من هم این است که اعتماد باشگاه را به بهترین شکل پاسخ دهم."

او در مورد باز کردن دروازه یونایتد که از مشتریان تابستانی‌اش بود گفت: "آنها دوران سختی را پشت سر می گذارند ولی بازیکنان با استعدادی دارند که می توانند کمک کنند. این را در 5 دقیقه آخر بازی امشب دیدیم. در کل من خیلی نگران آنها نیستم و بیشتر روی خودم و تیمم متمرکز هستم."

1928591

دیدگاه‌ها