کد خبر : 1966988 | 30 شهریور 1402 ساعت 09:01 | 19.3K بازدید | 19 دیدگاه

با یک تیم چرت بازی نداشتیم!

فرناندز: کسی انتظار نداشت 3 گل به بایرن بزنیم

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، عملکرد تیمش را با وجود شکست مقابل بایرن مونیخ تحسین کرد.

فرناندز: کسی انتظار نداشت 3 گل به بایرن بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد اولین بازی‌اش در فصل جدید چمپیونزلیگ را با شکست 4-3 مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا پشت سر گذاشت. به عقید برونو فرناندز شیاطین سرخ شروع خوبی در این دیدار داشتند اما بعد از گل اول حریف که روی اشتباه آندره اونانا به ثمر رسید اوضاع به طور کلی فرق کرد.

او گفت: "با وجود شکست 2-0 در نیمه اول شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. فکر می کنم می توانستیم بعد از گل اول اتفاقات بهتری رقم بزنیم. با وجود این که بایرن نتیجه را 3-1 کرد به جنگیدن ادامه دادیم اما تلاش های پایانی‌مان برای گرفتن امتیاز کافی نبود و دیگر دیر شده بود."

1928595

کاپیتان یونایتد با تحسین روحیه جنگندگی هم تیمی هایش گفت: "نکته مثبت بازی روحیه جنگندگی تیم ما بود. تلاش ما برای پیروزی و حتی مساوی کافی نبود اما تلاش و انگیزه‌مان را تا آخرین دقیقه حفظ کردیم. این نتیجه راضی کننده نیست اما خب باید توجه کنیم که مقابل یک تیم چرت بازی نمی کردیم بلکه حریف‌مان یکی از بهترین تیم های جهان بود که بازیکنان بزرگی دارد و باکیفیت بالایی بازی می کرد. مطمئنم که می توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم. فکر می کنم کسی انتظار نداشت که 3 گل در آلمان به بایرن بزنیم."

برونو فرناندز با ابراز اطمینان نسبت به بهتر شدن شرایط گفت: "ما می خواهیم هر چه زودتر نتایج اخیر را جبران کنیم. هر چه بازیکن بیشتری در دسترس باید رسیدن به این هدف آسانتر خواهد بود. با این حال در حال حاضر بازیکنان باتجربه و با استعدادی داریم که با وجود چندین مصدوم می توانند به تیم کمک کنند."

1928596

او امیدوار است که مصدومان تیمش زودتر برسند: "برخی از بازیکنان مصدوم احتمالا زودتر از زمان تعیین شده برگردند که می تواند خیلی به تیم کمک کند. بسیاری از بازیکنان باکیفیت ما در حال حاضر مصدوم هستند. عبور از شرایط فعلی دشوار است اما با بازیکنانی که داریم مطمئنم که می توانیم."

دیدگاه‌ها