کد خبر : 1966989 | 30 شهریور 1402 ساعت 09:25 | 58.8K بازدید | 25 دیدگاه

اسکولز نقطه ضعف یونایتد را به تن‌هاخ نشان داد

پل اسکولز، بازیکن اسبق منچستریونایتد، می‌گوید شاگردان اریک تن هاخ یک نقطه ضعف آشکار دارند.

اسکولز نقطه ضعف یونایتد را به تن‌هاخ نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز پس از شکست 4-3 تیم اریک تن هاخ مقابل بایرن مونیخ در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا ابراز نگرانی کرده که منچستریونایتد یک نقطه ضعف بزرگ دارد.

شیاطین سرخ پس از اشتباه آندره اونانا که در دقیقه 28 به گلزنی لروی سانه منجر شد، در آلیانز آرنا 1-0 عقب افتادند. سرژ گنابری سپس چهار دقیقه بعد برتری میزبان را دو برابر کرد.

اسکولز، ستاره اسبق منچستریونایتد، که در برنامه تی‌ان‌تی اسپورتس صحبت می‌کرد، ادعا کرد که تیم سابقش یک نقطه ضعف آشکار دارد.

1928598

اسکولز گفت:"آن‌ها یک نقطه ضعف دارند. به نظر می‌رسد زمانی که همه چیز به درستی پیش نمی‌رود، کمی فرو می‌ریزند. آن‌ها 3 گل به ثمر رساندند و این خوب است، اما احساس کردم بایرن می‌تواند دوباره حمله کند و یک گل دیگر به ثمر برساند. فکر می‌کردم فاصله زیادی بین تیم‌ها وجود دارد، مخصوصاً در نیمه دوم. نیمه اول فکر می‌کردم که آن‌ها خوب کار کردند اما به دلیل عدم تمرکز، دو گل دریافت کردند."

او در انتقاد از عملکرد یونایتد در این بازی اضافه کرد:"تجربه در تیم وجود دارد اما فکر نمی‌کنم از آن استفاده شود. تمرکز در اروپا بسیار مهم است، زمانی که یک گل دریافت کنید، می‌تواند به گل دو و گل سوم تبدیل شود. هیچکدام از هافبک‌ها نمی‌گویند که ببین کاسمیرو و اریکسن اینجا هستند. آیا کاسمیرو و اریکسن به بازیکنان کناری خود می‌گویند که کنار ما حرکت کنید و بگذارید بازی را آرام کنیم؟"

1928599

دیدگاه‌ها