کد خبر : 1967008 | 30 شهریور 1402 ساعت 11:52 | 37K بازدید | 11 دیدگاه

انتقاد ستاره بارسا از سیمئونه: از دستش فرار کردم!

ژوائو فلیکس، ستاره جدید بارسلونا، اظهارات جالبی را درباره حضور در اتلتیکو مادرید و همکاری با دیه‌گو سیمئونه مطرح کرده است.

انتقاد ستاره بارسا از سیمئونه: از دستش فرار کردم!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس به ستاره بارسلونا در چند هفته اخیر تبدیل شده و از زمان پیوستن به این باشگاه تا به حال نمایش بسیار درخشانی را ارائه کرده است. 

او موفق شده در دو دیدار سه گل برای بارسلونا به ثمر برساند و ستاره تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان برابر آنتورپ بود و دو گل بارسا در این دیدار را وارد دروازه حریف کرد. 

این ستاره پرتغالی حالا مصاحبه جذابی را با روزنامه موندو دیپورتیوو انجام داده و اظهاراتی جنجالی را درباره حضورش در اتلتیکو مادرید و جدایی‌اش از این باشگاه مطرح کرده است. 

1927878

فلیکس درباره شرایطش برای پیوستن به بارسلونا به موندو دیپورتیوو گفت: «من حاضر شدم از بخش قابل توجهی از دستمزدم چشم‌پوشی کنم تا بتوانم به بارسا بیایم. نیاز به تغییر داشتم و به دنبال جایی بودم که بتوانم فوتبالم را در آن پرورش دهم و به نمایش بگذارم.»

این بازیکن با اشاره به رضایتش از کار تحت هدایت ژاوی اظهار داشت: «البته که او از من درخواست‌های فنی و تاکتیکی بسیاری دارد اما مهم‌تر از همه این است که من از خودم و شرایطم لذت می‌برم و حضور در بارسا برایم بسیار جذاب است.»

او همچنین درباره دوران حضورش در اتلتیکو و جدایی‌اش از این باشگاه اضافه کرد: «هر کسی که در جایی عملکرد خوبی ندارد باید جایش را عوض کند. من پیش از این به چلسی رفته بودم و حالا هم در بارسا هستم چون در اتلتیکو خوب نبودم و نتوانستم با ایده این باشگاه و سیمئونه کنار بیایم اما همیشه سعی کردم بهترین نمایشم را ارائه کنم.»

دیدگاه‌ها