کد خبر : 1967010 | 30 شهریور 1402 ساعت 12:10 | 54.2K بازدید | 37 دیدگاه

به زودی گلزنی می‌کنم

دفاعیه آقای گل نزن رئال: نگران من نباشید

رودریگو نگران نیست و گفت که علی‌رغم موقعیت های زیادی که اخیرا خراب کرده، به زودی گلزنی را شروع خواهد کرد.

دفاعیه آقای گل نزن رئال: نگران من نباشید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یک بار دیگر در دقایق پایانی پیروز شد و توانست کار خود در لیگ قهرمانان فصل جاری را با سه امتیاز شروع کند. این بار هم جود بلینگام چاره ساز شد و با گل دقیقه 94 خود یونیون برلین را دست خالی به آلمان فرستاد. در دیداری که بازهم رودریگو نتوانست گلزنی کند، ستاره انگلیسی به فریاد رئال رسید.

1928623

رودریگو که تنها در اولین بازی فصل رئال به بیلبائو گل زده، در مورد گل‌های دقایق پایانی تیم گفت: «در چند بازی اخیر، زدن گل‌های زیاد برای ما سخت بوده است. گل‌ها در دقایق پایانی به ثمر می رسند، اما مهم نیست چون در نهایت اینکه بازی را ببریم ارزش دارد. برابر یونیون دوباره این اتفاق افتاد و ما یک برد دقایقه پایانی دیگر کسب کردیم.»

شانس های گلزنی: «ما موقعیت خلق می کنیم اما گاهی اوقات در طول بازی بدشانسی می آوریم و شانس در دقایق پایانی به ما رو می کند. اکنون باید تلاش کنیم تا موقعیت‌های بیشتری در طول بازی داشته باشیم تا گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.»

درخشش بلینگام: «توپ مقابلش افتاد و آن را گل کرد. بگذارید همینطور ادامه دهد چون او به ما کمک می کند، خواه با خوش شانسی یا نه (می خندد).»

1928410

رودریگو در مورد موقعیت‌سوزی‌هایش گفت: «قدرت تمام کنندگی من بد نیست قبلا از حداقل موقعیت‌ها به گل می‌رسیدم و الان برعکس شده است، اما من مثل همیشه آرام هستم زیرا می‌دانم که گل‌های بیشتری خواهم زد. این فقط مسئله زمان است. بیشتر تمرین خواهم کرد و قبلا هم در چنین موقعیتی بوده ام. نگران نیستم.»

رودریگو در مورد مودریچ هم گفت: «من الان مودریچ را بیشتر دوست دارم چون برخلاف سال‌های قبل زیاد بازی نمی‌کند، اما او می‌داند که برای ما خیلی مهم است چه در میدان و چه روی نیمکت. مودریچ نیازی به تعریف من ندارد و با همین سن و سال نیز از نظر بدنی و ذهنی بسیار قبراق و سرحال است.»

دیدگاه‌ها