کد خبر : 1967021 | 30 شهریور 1402 ساعت 13:25 | 46.2K بازدید | 73 دیدگاه

6 گل و هشت امتیاز با جود

بدون بلینگام این بلا بر سر رئال می‌آمد!

جود بلینگام به تنهایی با زدن 6 گل در این فصل برای رئال هشت امتیاز کسب کرده است. تصور رئال بدون بلینگام این روزها غیرممکن است.

بدون بلینگام این بلا بر سر رئال می‌آمد!

به گزارش "ورزش سه"، مشخص نیست رئال مادرید امسال بدون جود بلینگام چه وضعیتی در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. ستاره انگلیسی با 103 میلیون یورو بزرگترین خرید تابستانی لالیگا بود و بسیاری او را خرید فصل اروپا نیز می دانند. 

دلیلیش نیز واضح است، او در 6 بازی رسمی برای رئال 6 گل به ثمر رسانده و فعلا اجازه نداده رئال غیبت کریم بنزما را حس کند. جود همچنین اجازه نداده رئال نبود وینیسیوس که مصدوم است را نیز چندان حس کند.

1928649

بلینگام در دقیقه 94 بازی با یونیون برلین هرچند با خوش شانسی، ولی توانست گل بزند و رئال را از تساوی خانگی نجات دهد. فده والورده شوت زد و توپ پس از برخورد به دو بازیکن یونیون مقابل پای بلینگام افتاد تا او دروازه خالی را باز کند. ناچو در مورد او می گوید که برای بازی در رئال متولد شده است.

1928648

بلینگام فقط در بازی برابر رئال سوسیداد نتوانسته گل بزند، هرچند در همان بازی و در دقیقه 95 چیزی نمانده بود با ضربه سر گل سوم رئال را به ثمر برساند. 

گل های بلینگام برابر ختافه، یونیون برلین، سلتا و آلمریا برای رئال مادرید هشت امتیاز به همراه داشته چون در شرایطی موفق به زدن گل شد که بازی مساوی دنبال می شد. تنها برابر بیلبائو گل او امتیاز خاصی نداشت چون رودریگو توانسته بود گل اول را بزند و رئال در نهایت 2-0 برنده شود.

1928650

رئال هر پنج بازی لالیگا و تک بازی خود در لیگ قهرمانان را برده و 18 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را نیز گرفته است. این بدون گل های بلینگام غیرممکن بود.

دیدگاه‌ها