کد خبر : 1967027 | 30 شهریور 1402 ساعت 13:44 | 129.1K بازدید | 138 دیدگاه

اینجا همه چیز فرق می‌کند

رئال یک فوتبال جدید اختراع کرد

رئال مادرید انگار در دنیایی متفاوت با دیگر تیم ها سیر می کند و دیگر به بازگشت‌های بزرگ یا گلزنی در دقایق پایانی عادت کرده است.

رئال یک فوتبال جدید اختراع کرد

به گزارش "ورزش سه"، از اولین کامبک اروپایی رئال سال‌ها می گذرد. زمانی که جام یوفا برگزار می شد (لیگ اروپا در حال حاضر) رئال مادرید در بازی های بزرگ برابر اینتر و بروسیا مونشن گلادباخ دست به بازگشت هایی تاریخی و باورنکردنی زد و توانست شکست های پرگل بازی رفت را در برنابئو با پیروزی هایی شگفت انگیز جبران کند و در نهایت قهرمان نیز شود. از آن بازی ها در دهه 80 میلادی شاهد یک وقفه طولانی در ثبت بازگشت های بزرگ اروپایی رئال بودیم ولی از فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو، دوره ای جدید شروع شد.

1928414

در واقع از ضربه سر راموس در لیسبون برابر اتلتیکو، همه چیز تغییر کرد. بلینگام به محض ورود به رئال مادرید، این موضوع را با اشاره به چیزی که می‌توان آن را استثنایی‌ترین قهرمانی چمپیونزلیگ در تاریخ دانست، یعنی فصل 22-2021، کاملاً توضیح داد. 

او به بازگشت های بزرگ رئال مقابل پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، سیتی و لیورپول، اشاره کرد و گفت: «نمی دانم چگونه، اما آنها این کار را انجام می دهند.» 

جود در مراسم معارفه اش ابراز امیدواری کرد خود نیز چنین بازگشت هایی را با پیراهن رئال تجربه کند. 

1928649

تونی کروس هم چند روز پیش در پادکست هفتگی خود که به همراه برادرش فلیکس، ضبط می کند، گفت: «نیازی به صحبت با کسی ندارد و فقط باید به چشمان هم تیمی‌هایش نگاه کند تا تشخیص دهد که برای تغییر وضعیت، اطمینان و اعتماد به نفس کافی در تیم وجود دارد.»

1928652

رئال مادرید در حال اختراع و ثبت روشی جدید برای تفسیر فوتبال است. شب و روز فرقی نمی کند، در ورزشگاه مسقف یا زیر آسمان، روی چمن طبیعی یا چمن مصنوعی، با سه مهاجم بازی کند یا با یک 9 کاذب؛ اگر حریف ابتدا گل زده باشد، اغلب محکوم به شکست خواهد بود. در حال حاضر رقبای رئال تصور می کنند بهتر است ابتدا گل دریافت کنند تا اینکه به رئال گل بزنند و روحیه بازگشت مردان آنچلوتی را بیدار کنند.

اگر طرفدار رئال هستید، دیر رفتن از ورزشگاه به جای زودتر از موعد رفتن، ارزشش را دارد چون همیشه احتمال معجزه در ثانیه های پایانی متصور است.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها