کد خبر : 1967037 | 30 شهریور 1402 ساعت 14:52 | 37.1K بازدید | 20 دیدگاه

مقابل چشم هم‌تیمی‌ها و هواداران

درگیری 2 بازیکن بایرن به‌خاطر یک پاس (عکس)

در دقایق پایانی بازی بایرن و منچستریونایتد، درگیری لفظی بین لئون گورتسکا و اوپامکانو، توجهات را به خود جلب کرد.

درگیری 2 بازیکن بایرن به‌خاطر یک پاس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در خانه 4-3 یونایتد را برد ولی همه چیز در پیروزی دیروز بایرن مونیخ شاد و خوشحال کننده نبود. تیم آلمانی با وجود بازگشت دقایق پایانی شیاطین سرخ و گل های کاسمیرو و برونو در نهایت 4-3 برنده شد.

1928672

بازی یک لحظه جنجالی و پر تنش نیز داشت. در دقیقه 82 لئون گورتسکا و دایو اوپامکانو در میانه میدان با هم جر و بحث کردند. 

مدافع میانی فرانسوی یک پاس خطرناک به کیمیش داد و در نهایت او توپ را از دست داد. بایرن به سرعت مالکیت توپ را به دست آورد، اما گورتسکا به خاطر پاس قبلی بازیکن فرانسوی را سرزنش کرد، که از سوی مرد فرانسوی بی پاسخ نماند. هر دو بازیکن عصبانیت آشکار خود را در مقابل چشمان همه نشان دادند.

بعد از بازی همه اعضای بایرن به دنبال کاهش تنش بودند. مولر توضیح داد: «مشکلی جزئی بود و بعد از بازی همه چیز حل شد. نمی‌دانم چه شد اما در چنین بازی های حساسی گاهی چنین اتفاقاتی رخ می دهد.»

1928673

کریستف فروید، مدیر ورزشی جدید بایرن، نیز می خواست اهمیت این اتفاق را کم رنگ کند. او گفت: «من متوجه برخورد آنها شدم، اما فکر می کنم به این معناست که تیم زنده و پویا است. گاهی اوقات ممکن است احساساتی شوید ولی در تیم همه چیز خوب است.»

کسی که نمی خواست در این مورد اظهار نظر کند، گورتسکا بود که بعد از بازی بدون صحبت با رسانه ها از میکسدزون آلیانز آرنا عبور کرد.

دیدگاه‌ها