کد خبر : 1967051 | 30 شهریور 1402 ساعت 15:54 | 4.8K بازدید | 7 دیدگاه

بزرگترین ترس فرناندو آلونسو

مسن‌ترین راننده فرمول یک بزرگ‌ترین ترس خود را فاش کرد.

بزرگترین ترس فرناندو آلونسو

به گزارش"ورزش سه"و به نقل از تسنیم، فرناندو آلونسو راننده 42 ساله استون مارتین به پرسشی در مورد بزرگ‌ترین ترس خود پاسخ داد. "بزرگ‌ترین ترس من عدم موفقیت و برنده نشدن است. ما به یک مسابقه جدید، به یک کشور جدید می رویم و در چنین لحظاتی همه انتظارات زیادی دارند. پشت سر من در استون مارتین 750 نفر هستند که بهترین ماشین ممکن را خلق می‌کنند.

این راننده اسپانیایی افزود: پیت استاپ‌های ما 20 نفر را جذب می‌کند. لاستیک‌ها را در کمتر از سه ثانیه تعویض می‌کنند. مهندسان و استراتژیست‌ها هستند. همه تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطمئن شوند من در بهترین موقعیت ممکن هستم. بزرگ‌ترین ترس من این است که به مردم آنچه از من انتظار دارند، ندهم.

1873486

فرناندو آلونسو در مورد دوران حرفه‌ای خود در 42 سالگی اظهار داشت: آیا می‌توانم دوباره در فرمول یک برنده شوم؟ هر مسابقه‌ای را که شروع می‌کنم، حتی اگر آن‌قدر قوی نباشیم که برای پیروزی بجنگیم، درصدی از وجودم معتقد است وقتی چشم بسته و چراغ سبز می‌شود، آن روز برنده خواهم شد. شما در 99 درصد مواقع شکست می‌خورید، اما زمانی که موفق می‌شوید ارزش صبر کردن و تمام کاری را دارد که انجام می‌دهید. میل به پیروزی همیشه وجود دارد. از روز اول آن را داشتم و به این زودی متوقف نمی‌شوم.

دیدگاه‌ها