کد خبر : 1967057 | 30 شهریور 1402 ساعت 16:32 | 36.1K بازدید | 30 دیدگاه

بهبود وضعیت مالی زودتر از پیشبینی‌ها

وعده بزرگ لاپورتا به هواداران بارسا

رئیس بارسلونا در مراسم امضای تمدید قرارداد الکس بالده وعده داد که مشکلات مالی بارسا زودتر از تصورات به پایان خواهد رسید.

وعده بزرگ لاپورتا به هواداران بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که از چند ماه پیش با الکس بالده برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود، دیروز سرانجام تمدید او را رسما اعلام کرد. بالده قراردادش را تا 2028 با بند فسخ یک میلیارد یورویی تمدید کرد تا خیال خودش و باشگاه را راحت کند.

1928714

خوان لاپورتا در مراسم امضای تمدید قرارداد بالده گفت: «این یک روز تاریخی برای هواداران بارسلوناست. بالده علاوه بر استعدادی که دارد، یک ویژگی مهم دیگر هم دارد که مربوط به می شود به حضور او در لاماسیا. او محصول آکادمی باشگاه است و 13 سال است که اینجا بوده و می داند که بازیکن بارسا بودن به چه معناست. او بارسا را عاشقانه دوست دارد. این در خون او است و من مطمئنم که در چند سال آینده به ما کمک فراوانی خواهد کرد.»

1928211

لاپورتا که از تمدید یک کاتالانی و قهرمان محله‌اش لا ورندا بسیار خوشحال بود، از فرصت استفاده کرد و از ژرژ مندس، ایجنت بالده، نیز تشکر کرد: «از شما تشکر می‌کنم. برای این واقعیت که علاوه بر دفاع از منافع کسانی که نماینده آنها هستید، همیشه منافع بارسا را ​​در نظر می گیرید. شما از آن دسته افرادی هستید که می دانید چگونه منافع هر دو طرف را ادغام کنید حتی اگر این شما را مجبور به فداکاری کند.»

لاپورتا در مورد وضعیت کلی باشگاه بارسلونا گفت: «ما در همه جنبه ها در حال پیشرفت هستیم و به بهبود کلی در سطح مالی خوش بینی همیشه وجود دارد. ما تیم بسیار خوبی داریم. مدیریت ورزشی امسال کار بزرگی انجام داده و داشتن یک تیم بزرگ و رقابتی به همه چیز کمک می کند. مدیران تلاش زیادی برای ثبت همه قراردادها انجام دادند. ما معتقدیم ارزشش را داشت. من متقاعد شده‌ام که باشگاه زودتر از آنچه در برنامه استراتژیک پیش‌بینی شده بود، از نظر مالی بهبود می‌یابد. اگر تیم در زمینه ورزشی به موفقیت برسد، بقیه مسائل نیز زودتر بهبود خواهند یافت.»

1928713

بالده نیز گفت: «لان 13 سال است که در باشگاه هستم و تمام چیزی که دارم خاطرات خوب است. وقتی تنها شش یا هفت سال داشتم به اینجا آمدم و رویای من همیشه این بود که به تیم اصلی برسم و امروز بالاخره رسماً محقق شد (نام بالده حالا در تیم اول ثبت شده). من از همه افرادی که در این روند به من کمک کردند، تشکر می کنم. مهمتر از همه، از خانواده ام، کسانی که هر روز در کنار من هستند. من همچنین از رئیس باشگاه و مربی به خاطر اعتمادی که هر روز به من نشان داده اند، تشکر می کنم.»

دیدگاه‌ها