کد خبر : 1967069 | 30 شهریور 1402 ساعت 17:25 | 45.3K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره سابق لیورپول توپچی‌ها را خشمگین کرد

آرسنال با این دروازه‌بان عمرا قهرمان شود!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، صحبت‌هایی درباره آرسنال و دروازه‌بانش، آرون رمزدیل، مطرح کرد که هواداران توپچی‌ها را خشمگین کرده است.

آرسنال با این دروازه‌بان عمرا قهرمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شروع درخشان آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا صحبت‌های اخیر جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، درباره شانس توپچی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر هواداران آرسنال را به شدت عصبانی کرده است.

آرسنال امسال تابستان برای اینکه رمزدیل در دروازه تنها گزینه فیکس نباشد داوید رایا را به صورت قرضی از برنتفورد به خدمت گرفتند. کاراگر با اشاره به ناکامی توپچی‌ها در هفته‌های پایانی فصل گذشته برای محافظت از صدرنشینی، بزرگترین مشکل آرسنال را در دروازه دانست و گفت تا زمانی که رمزدیل به عنوان تنها گزینه شماره یک درون دروازه این تیم بایستد توپچی‌ها باید قهرمانی در لیگ برتر را فراموش کنند.

1928736

رایا در دو بازی اخیر آرسنال، پیروزی 1-0 مقابل اورتون در لیگ برتر و پیروزی 4-0 دیشب مقابل آیندهوون به عنوان دروازه‌بان فیکس درون درازه این تیم ایستاد و کاراگر می‌گوید توپچی‌ها با او به مراتب موفق‌تر خواهند بود تا با رمزدیل.

کاراگر در این باره گفت: "من این را با اطمینان صددرصد می‌گویم که اگر رمزدیل در دروازه آرسنال بایستد آنها امکان ندارد قهرمان لیگ برتر شوند. امکان ندارد. رمزدیل با اینکه در چنین تیم قدرتمندی مثل آرسنال آرتتا بازی می‌کند آنقدر خوب نبوده که به تیم ملی انگلیس دعوت شود".

1928737

با اینکه داوید رایا با قراردادی قرضی برای یک فصل از برنتفورد به آرسنال ملحق شده، ولی توپچی‌ها در پایان فصل می‌توانند او را با پرداخت 30 میلیون یورو دائمی کنند.

دیدگاه‌ها