کد خبر : 1967074 | 30 شهریور 1402 ساعت 17:42 | 21.2K بازدید | 11 دیدگاه

اسطوره اتلتیکو مادرید نگران تیم است

دربی مادرید سخت‌تر شده: کاش اتلتیکوی سابق بودیم!

دیه‌گو گودین، اسطوره اتلتیکو مادرید، می‌گوید روخی بلانکو شخصیت سابقش را از دست داده است و او انتظار دارد تیم سیمئونه در دربی مادرید کار سختی در پیش داشته باشد.

دربی مادرید سخت‌تر شده: کاش اتلتیکوی سابق بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در روز اول لیگ قهرمانان در دیداری عجیب مقابل لاتزیو در آخرین ثانیه بازی با گلی که از دروازه‌بان حریف دریافت کرد پیروزی را با مساوی تعویض کرد. عملکرد تیم سیمئونه در این بازی و در هفته‌های اخیر لالیگا باعث شده روخی بلانکو با انتقادهایی مواجه شود.

دیه‌گو گودین، اسطوره اتلتیکو مادرید، از جمله کسانی است که با موج انتقادی از اتلتیکو همراه شده است. او می‌گوید با اینکه روخی بلانکو همچنان برخی خصوصیات تاکتیکی دوران سیمئونه را نشان می‌دهد ولی این تیم نسبت به روزهایی که او در آن بازی می‌کرد شخصیت خود را از دست داده است.

1928743

گودین که اخیرا بازنشسته شده می‌گوید همچنان شیفته اتلتیکو است و نمی‌خواهد تیم را با مشکل مواجه کند. او می‌گوید حرفش این است که ستاره‌هایی که در روزهای درخشش گودین در اتلتیکو با او همبازی بودند گروهی فوق‌العاده تشکیل داده بودند و اتلتیکو بعد از آنها دیگر نتوانست چنین گروه درخشانی را جمع‌آوری کند.

ستاره سابق اتلتیکو در گفتگو با مارکا گفت: "اتلتیکو فرق کرده. نمی‌خواهم بگویم بهتر شده یا بدتر چون دوست ندارم برای تیم حاشیه درست کنم ولی واقعیت را باید قبول کرد: این اتلتیکو تیم متفاوتی است. ما بازیکنانی بودیم که شخصیت‌های خاصی داشتیم و همین باعث شده بود اتلتیکو تیمی با یک شخصیت خاص و ویژه باشد. ما علاوه بر این به شکل خاصی فوتبال بازی می‌کردیم که به نام اتلتیکو شناخته می‌شد".

گودین در ادامه درباره انتظارش از دربی مادرید در روز یکشنبه گفت: "من بعید می‌دانم این بازی گل‌های زیادی داشته باشد. امیدوارم اتلتیکو ببرد ولی می‌دانم کار سختی در پیش خواهیم داشت. تنها چیزی که من به عنوان عضو خانواده اتلتیکو می‌خواهم بردن دربی است. کار اتلتیکو سخت است ولی نباید این را فراموش کرد که دربی شرایط خاصی دارد و هیچکس نمی‌تواند بگوید از پیش برنده است".

دیدگاه‌ها