کد خبر : 1967096 | 30 شهریور 1402 ساعت 19:33 | 34.7K بازدید | 3 دیدگاه

درخشش ستاره هلندی با سریع‌ترین گل عربستان

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی الاتفاق، امشب اولین گل تیمش را وارد دروازه الطائی کرد تا سریعترین گل لیگ عربستان را به ثمر برساند.

درخشش ستاره هلندی با سریع‌ترین گل عربستان

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی که از جمله ستارگان فوتبال اروپا بود که امسال تابستان راهی عربستان شد، خیلی زود برای تیم جدیدش الاتفاق تاثیرگذار ظاهر شد و در اولین دقایق دیدار امروز این تیم مقابل الطائی گلزنی کرد.

الاتفاق امروز در هفته هفتم لیگ روشن عربستان در خانه میزبان الطائی بود. درحالی‌که تنها 79 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود، واینالدوم موفق شد به گل برسد تا رکورد سریع‌ترین گل این لیگ به نام او ثبت شود.

1928782

امسال تابستان بعد از آنکه استیون جرارد هدایت الاتفاق را بر عهده گرفت به درخواست او واینالدوم از پاری سن ژرمن به خدمت گرفته شد. او با الاتفاق قراردادی سه ساله امضا کرده است.

اما واینالدوم تنها 10 روز است که به جمع بازیکنان الاتفاق پیوسته و به این تیم تمرین کرده است. استیون جرارد به این ستاره هلندی آنقدر اعتماد دارد که امروز او را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد و واینالدوم خیلی زود پاسخ اعتماد جرارد را داد و برای الاتفاق گلزنی کرد.

در ادامه مسابقه الطائی دو گل وارد دروازه الاتفاق کرد تا شاگردان جرارد عقب بیفتند، اما موسی دمبله در اواخر نیمه اول کار را به تساوی کشاند. نیمه اول مسابقه با تساوی 2-2 به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها