کد خبر : 1967101 | 30 شهریور 1402 ساعت 20:54 | 17.5K بازدید | 35 دیدگاه

رسمی: مونتلا، سرمربی جدید تیم ملی ترکیه

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ترکیه، وینچنزو مونتلا با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب شد.

رسمی: مونتلا، سرمربی جدید تیم ملی ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه که چند روز پیش سرمربی سابق خود اشتفان کونتز را اخراج شده دیده بود، امروز سرمربی جدیدش را شناخت. فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد وینچنزو مونتلای ایتالیایی با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی ترکیه منصوب شده است.

1928800

فدراسیون ترکیه می‌گوید مراسم معارفه رسمی مونتلا روز 27 سپتامبر در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور برگزار می‌شود.

اشتفان کونتز آلمانی که به مدت دو سال هدایت ترکیه را بر عهده داشت چهارشنبه هفته گذشته و بعد از شکست سنگین مقابل ژاپن از سمت خود اخراج شد.

1928801

مونتلا پیش از آنکه در سال 2009 کفش‌ها را بیاویزد و به عنوان بازیکن با فوتبال خداحافظی کند یکی از ستاره‌های فوتبال ایتالیا بود. او سال‌ها با پیراهن رم بازی کرد و با جالوروسی فاتح سری آ، جام حذفی و سوپرجام شده بود.

مونتلا به عنوان بازیکن 20 بازی ملی در کارنامه دارد و در تورنمنت‌های بزرگی مثل یورو 2000 و جام جهانی 2002 با پیراهن آتزوری به میدان رفته بود.

او بعد از پایان دوران بازی‌اش به مربی‌گری رو آورد و سابقه هدایت باشگاه‌های زیادی را دارد. از جمله باشگاه‌هایی که مونتلا سرمربی‌شان بوده می‌توان به رم، کاتانیا، فیورنتینا، سامپدوریا و میلان اشاره کرد. او علاوه بر کشورش در اسپانیا هم سابقه هدایت سویا را دارد و مدتی هم در ترکیه سرمربی آدانا دمیراسپور بوده است.

بزرگترین موفقیت وینچنوز مونتلا به عنوان مربی در رده باشگاهی به دست آمده است. او در فصل 17-2016 میلان را به قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

دیدگاه‌ها