کد خبر : 1967124 | 30 شهریور 1402 ساعت 23:10 | 22.3K بازدید | 14 دیدگاه

اسطوره لیورپول: جای کلوپ بودم نگران می‌شدم

مایکل اوون، اسطوره باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است که یورگن کلوپ باید کمی نگران عقب افتادن‌های مدام تیمش باشد.

اسطوره لیورپول: جای کلوپ بودم نگران می‌شدم

به گزارش “ورزش سه”، تیم لیورپول در چهارچوب مسابقات لیگ اروپا، در اولین بازی فصل در خارج از خانه به مصاف تیم لاسک اتریش رفت. تیم اتریشی که حتی در خانه هم در برابر لیورپول دست پایین‌تر را داشت، توانست به یک ضربه والی شگفت‌انگیز در نیمه اول لیورپول را غافلگیر کند و ۱-۰ پیش بیفتد. لیورپول در نیمه اول موفق نشد نتیجه را تغییر بدهد، اما در نیمه دوم و با ارائه نمایشی فوق العاده توانست سه گل به ثمر برساند و یک برد خارج از خانه را دشت کند.

نکته جالب این است که لیورپول برای چهارمین بار در شش بازی گل می‌خورد و عقب می‌افتد اما موفق شد به بازی برگردد و این تیم تاکنون در فصل جاری شکستی نداشته است.

1928845

مایکل اوون بعد از این مسابقه در اظهار نظری گفت: ”اگر جای کلوپ بودم، کمی نگران این وضعیت می‌شدم. از خودم می‌پرسیدم که آیا این یک اتفاق است؟ چرا اینقدر زیاد این اتفاق می‌افتد. این خیلی خوب است که تیم می‌تواند واکنش نشان دهد و به بازی برگردد.

آنها سه امتیاز خارج از خانه کسب کردند که خیلی خوب است و احساس آرامش به تیم می‌دهد. اما نگرانی باید در مورد اینکه چرا مدام این اتفاق می‌افتد وجود داشته باشد.”

دیدگاه‌ها