کد خبر : 1967142 | 31 شهریور 1402 ساعت 00:56 | 48.9K بازدید | 30 دیدگاه

دلیل غیبت سریالی نبیل در تمرین پرسپوليس

مهاجم سوئدی پرسپوليس همچنان نتوانسته در تمرینات گروهی شرکت کند تا شایعات درباره او شدت یابد.

دلیل غیبت سریالی نبیل در تمرین پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، نبیل باهویی آخرین خرید پرسپوليس در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود که به عنوان بازیکن آزاد و در ‌پروسه‌ای جنجالی به جمع سرخپوشان اضافه شد.

با این حال دقایقی بعد از این انتقال یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش از نارضایتی بابت این خرید خبر داده و مدعی شدند که این مهاجم سوئدی مدنظر آنها نبوده است. با این حال مدیریت باشگاه با اشاره به بودجه و همچنین شرایط حساس در لیگ قهرمانان از نبیل به عنوان بازیکنی یاد کرد که قادر خواهد بود شرایط مناسبی را در لیگ دنبال کند.

1924535

نبیل باهویی اما علی‌رغم اینکه حدود یک هفته از حضورش در تهران می‌گذرد، همچنان در تمرینات تیم شرکت نکرده و جالب‌تر اینکه تست پزشکی را نیز پشت سر نگذاشته است. موضوعی که به واسطه اختلافی که بین مدیریت و یحیی گل‌محمدی در خصوص جذب این بازیکن شکل گرفته بود، باعث شکل‌گیری شایعاتی نیز شده بود. با این حال اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده که نبیل باهویی از زمان حضورش در تهران با ویروس سرماخوردگی شدیدی مواجه شده تا حتی حضورش در تست پزشکی نیز منتفی شود. این شرایط بدنی باعث شده تا او مجوز حضور در تمرینات را نیز با دست نیاورد و غیبت او طی روزهای اخیر در جمع دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی ارتباطی به اختلاف طرفین ندارد.

باید دید نبیل باهویی چه زمانی شرایط حضور در تمرینات و تست پزشکی را به دست خواهد آورد و آیا در فاصله نزدیک به ۷ روز تا اعزام تیم به قطر برای تقابل با الدحیل می‌تواند به شرایط حضور در تمرین دست یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها