کد خبر : 1967152 | 31 شهریور 1402 ساعت 06:40 | 28.2K بازدید | 7 دیدگاه

پر میلاد محمدی به ستاره غنایی گرفت! (عکس)

میلاد محمدی با بازیکن غنایی برایتون دوئل جالبی بر سر توپ داشت.

پر میلاد محمدی به ستاره غنایی گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یاران میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی دست به کار بزرگی زدند و برایتون را در فالمر استادیوم شکست دادند. لیگ اروپا برای روبرتو دی‌زربی خوب آغاز نشد و تیم او که برابر نیوکاسل و منچستر یونایتد به پیروزی رسیده بود، مقابل آ ا ک آتن مغلوب شد.

تیم یونانی در شرایطی موفق شد در استادیوم میزبان به پیروزی برسد که حاج‌صفی در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل نخست تیمش را داد. در شرایطی که بازی 2 بر یک به سود آ ا ک در جریان بود، میلاد محمدی به جای احسان وارد زمین شد اما تیم آنها دقایقی بعد، دروازه خود را باز شده دید.

1928913

در دقیقه 70 و زمانی که بازی با نتیجه 2 بر 2 در جریان بود، روی پاس تند و تیز پاسکال گروس، این تاریک لامپتی بود که از سمت راست به حرکت درآمد و میلاد محمدی نیز برای جلوگیری از نفوذ این بازیکن، با او وارد چالش شد.

در واقع محمدی با حضور به موقع و ستون کردن پاس راستش برابر تاریک لامپتی، مانع از ارسال توپ توسط این بازیکن شد و جوان 22 ساله و غنایی برایتون به طرز جالب توجهی روی زمین فالمر استادیوم لیز خورد و با میکروفونی که کنار زمین تعبیه شده بود، برخورد کرد.

در این صحنه، داور رأی به سود محمدی داد و یک ضربه دروازه به سود آ ا ک اعلام شد اما لامپتی که به چند سانتی‌متری عکاسان رسیده بود، برای لحظاتی روی زمین به خود می‌پیچید که در نهایت از سر جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

1928914
1928915
1928916

دیدگاه‌ها