کد خبر : 1967164 | 31 شهریور 1402 ساعت 08:24 | 17.6K بازدید | 17 دیدگاه

محمد صلاح به رکورد اروپایی آنری رسید

محمد صلاح به رکورد تیری آنری برای گلزنی در رقابت‌های اروپایی در یک تیم دست یافت.

محمد صلاح به رکورد اروپایی آنری رسید

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب در جریان اولین مسابقه لیورپول در لیگ اروپا مقابل تیم لاسک اتریش، داروین نونیز، لوئیس دیاز و محمد صلاح در نیمه دوم با گلزنی‌هایشان، گل دیدنی فلوریان فلکر روی یک ضربه والی برای لاسک را بی‌اثر کردند تا لیورپول به یک برد مهم در خارج از خانه دست پیدا کند. اما جدای از گلزنی و کسب پیروزی، این بازی برای صلاح یک رکورد هم به همراه داشت. گل دقایق پایانی صلاح به این معنی بود که او به رکورد آنری، اسطوره آرسنال با 42 گل در رقابت‌های اروپایی رسمی برای یک باشگاه رسیده است.

اینها دستاوردهای فوق العاده هستند، اما هر دوی این بازیکنان با رکورد کریستیانو رونالدو فاصله زیادی دارند که توانسته است 105 گل را فقط برای رئال مادرید به ثمر برساند. در جدول کلی گلزنی در اروپا هم کریستیانو رونالدو با 140 گل در صدر قرار دارد. آنری با 50 گل در رده هشتم و صلاح با 44 گل در رده چهاردهم قرار دارد و این فصل در لیگ اروپا این فرصت را دارد تا جایگاه خودش را بهبود ببخشد. بازی بعدی لیورپول در لیگ اروپا 5 اکتبر برابر یونیون سن ژیلوا انجام خواهد شد.

صلاح فصل جدید را برای لیورپول رویایی آغاز کرده است و در شش بازی اخیر تیمش در تمام رقابت‌ها حداقل یک گل یا پاس گل را ثبت کرده است.

1928945

دیدگاه‌ها