کد خبر : 1967165 | 31 شهریور 1402 ساعت 08:27 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

اورتون نمی‌تواند این سرمربی را اخراج کند!

باشگاه اورتون در صورت اخراج شان دایش باید تا پایان فصل به او دستمزد پرداخت کند.

اورتون نمی‌تواند این سرمربی را اخراج کند!

به گزارش "ورزش سه"، شان دایش قرار است از تلاش‌های طولانی 777 Partners برای خرید اورتون سود ببرد. گفته می‌شود تا زمانی که انتقال سهام کامل شود، بعید است آن‌ها بودجه لازم برای اخراج این سرمربی را داشته باشند.

با توجه به اینکه مالک، فرهاد مشیری، تمایلی به تزریق پول بیشتری ندارد، بخش عظیمی از مالکیت اورتون برای تامین هزینه‌های جاری به 777 و MSP Sports Capital منتقل می‌شود.

بر همین اساس شایعاتی به راه افتاد که مالکان جدید با در دست گرفتن سهام اکثریت، سرنوشت سرمربی تیم را دستخوش تغییر می‌کنند، اما دیلی میل گزارش می‌دهد که آن‌ها حداقل در حال حاضر چنین تصمیمی ندارند. 

1928947

دایش تحت فشار است، زیرا اورتون از 5 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر قبل از بازی روز سه شنبه مقابل برنتفورد، تنها یک امتیاز کسب کرده است.

اما با بندی که این سرمربی در قراردادش دارد اجازه دارد حتی در صورت اخراج تا پایان فصل دستمزد دریافت کند. در این صورت اخراج او برای باشگاه حدود 5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

گمان می‌رود گروه 777 از تحسین‌کنندگان دایش هستند، در حالی که مشخص نیست که آیا مالکان جدید امکان اخراج این سرمربی را خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها