کد خبر : 1967190 | 31 شهریور 1402 ساعت 10:48 | 17.8K بازدید | 13 دیدگاه

هری کین هنوز عضو تاتنهام است!

هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، دربی شمال لندن که روز یکشنبه برگزار خواهد شد را به سود تاتنهام پیش‌بینی کرده است.

هری کین هنوز عضو تاتنهام است!

به گزارش "ورزش سه"، کین تصمیم گرفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سفیدهای لندن را ترک کند و با انتقالی به ارزش 110 میلیون یورو به تیم قهرمان بوندسلیگا پیوست.

کاپیتان انگلیس کاملا با زندگی در بایرن سازگار شده است و در چهار بازی اول خود در بوندسلیگا 4 گل به ثمر رسانده است و چهارشنبه شب در جریان پیروزی 4-3 بایرن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان هم اروپا گلزنی کرد. پس از آن ین بازیکن 30 ساله در مصاحبه‌ای پیش‌بینی کرد اسپرز این آخر هفته توپچی‌ها را شکست خواهد داد و در اقدامی جالب برای نام بردن از تیم قدیمی خود از ضمیر "ما" استفاده کرد.

وقتی از کین پرسیده شد که چه کسی برنده بازی است، کین گفت: "البته، تاتنهام. ما فصل را خوب شروع کرده‌ایم، بنابراین باید یک بازی عالی باشد، بعد از بازی به تیری آنری پیام می‌دهم."

این اولین تجربه آنگه پوستکوگلو از دربی شمال لندن خواهد بود، مربی استرالیایی به خوبی در اسپرز جا افتاده و تیم او 13 امتیاز از پنج بازی اول خود در لیگ برتر به دست آورده است، درست مثل عملکرد آرسنال.

توپچی‌ها پس از شکست 4-0 پی اس وی آیندهوون عصر چهارشنبه در ورزشگاه امارات در دیداری که برای اولین بار از فصل 2016/17 به لیگ قهرمانان اروپا بازگشتند، در اوج به دیدار روز یکشنبه خواهند رفت. گل‌های بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، گابریل ژسوس و کاپیتان باشگاه، مارتین اودگارد، پیروزی میکل آرتتا و تیمش را رقم زد.

دیدگاه‌ها