کد خبر : 1967205 | 31 شهریور 1402 ساعت 12:03 | 12.9K بازدید | 32 دیدگاه

جواد و خطیر هیچکدام نباید بروند؛

پیشکسوت استقلال: اختلافات را درون خانواده حل کنید

پیشکسوت استقلال از اینکه مشکلات این تیم درون خانواده حل نمی‌شود، گلایه دارد.

پیشکسوت استقلال: اختلافات را درون خانواده حل کنید

به گزارش "ورزش سه"، استقلال این روزها مشکلات زیادی دارد که هواداران این تیم را نگران کرده است. صادق ورمزیار در خصوص این مشکلات و اختلافات گفت: در تمام تیم‌ها این اختلافات وجود دارد که در یک تیم آشکار می‌شود و در یک تیم دیگر درون خانواده حل می‌شود و با هم کنار می‌آیند. من فکر می‌کنم در اکثر تیم‌ها این اختلافات وجود دارد اما مشکلات استقلال باید بی سر و صدا حل بشود. استقلال خیلی خوب و آرام بازی می‌کند و آمار و نفرات خوبی داریم و خوب نتیجه گرفته‌ایم. اگر بازی با سپاهان را که اشتباه داوری باعث باخت شد، کنار بگذاریم می‌بینیم که استقلال می‌توانست در صدر جدول باشد. بنابراین تیم از نظر فنی خوب کار می‌کند و اگر اشتباهات درون خانوادگی حل شود، اوضاع خیلی بهتر خواهد شد.

او در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی علی خطیر یا جواد نکونام در نیم فصل شنیده می‌شود، گفت: کسی نمی‌تواند بگوید از بین جواد یا خطیر یکی باید برود. در حال حاضر هر کدام از این دو نفر کمک می‌کنند و شرح وظایف خودشان را دارند و اگر هر کسی به وظایف خودش عمل کند و مشکلات درون خانواده حل شود، تیم به سوی قهرمانی هدایت خواهد شد. البته این مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد و همه می‌دانند که در حال حاضر هنوز قرارداد عیسی آل‌کثیر با سپاهان ثبت نشده است.

پیشکسوت استقلال در ادامه بار دیگر تاکید کرد: مشکل استقلال درون خانوادگی است. البته مشکل دیگر هم این است که خیلی از بازیکنان در اختیار تیم ملی بزرگسال و امید هستند و این دست سرمربی را خالی می‌کند. از طرفی برنامه‌ریزی لیگ ما اشتباه بود؛ همه بعد از فیفادی بازی می‌کنند و لیگ‌های کشور های دنیا راه افتاده اما این استقلال است که باید دو ماه بعد به میدان برود. واقعا جای تعجب دارد. قطعا با این شرایط تیم‌ها ضرر می‌کنند. مگر تیم‌های اروپایی در لیگ قهرمانان اروپا نیستند؟ چرا استقلال باید بیش از یک ماه صبر کند تا بتواند هفته پنجم را برگزار کند؟ چرا ۱۲ تیم معطل ۳ تیم آسیایی هستند؟ نباید به‌خاطر لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های لیگ تعطیل شود.

ورمزیار در پایان در مورد شرایط تیم ملی بزرگسال و امید توضیح داد: به نظرم زمان پوست‌اندازی تیم بزرگسال است و باید بازیکنان جوان به تیم ملی تزریق شوند که قطعا آقای قلعه‌نویی کم‌کم این کار را انجام خواهد داد. تیم امید ما هم ناباورانه از مسابقات مقدماتی المپیک حذف شد و وقتی به من این موضوع را گفتند، باور نمی‌کردم؛ این رشته سر دراز دارد و ما سال‌هاست که از المپیک دور شده‌ایم.

دیدگاه‌ها