کد خبر : 1967217 | 31 شهریور 1402 ساعت 13:05 | 70.3K بازدید | 91 دیدگاه

تا پایان یورو 2024

رسمی: ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان شد

یولیان ناگلزمان با امضای قراردادی کوتاه مدت به صورت رسمی هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت.

رسمی: ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آلمان پس از قطع همکاری با هانسی فلیک به دنبال این بود که هرچه زودتر و تا پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر جانشینی را برای او پیدا کند. 

بسیاری از رسانه‌ها و هواداران این تیم از همان ابتدا روی انتخاب ناگلزمان به عنوان جانشین فلیک تاکید داشتند و مذاکرات مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با این مربی خیلی زود آغاز شد تا او در کمترین زمان ممکن به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب شود. 

1929037

فدراسیون فوتبال آلمان دقایقی قبل به صورت رسمی این خبر را اعلام کردند. قرارداد این مربی جوان کوتاه مدت و 10 ماهه است و به این ترتیب او هدایت تیم ملی کشورش را تا پایان رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود برعهده خواهد داشت.

این فدراسیون همچنین اعلام کرد که ناگلزمان برای انتخاب کادر فنی‌اش هم با آنها به توافق رسیده است. ساندرو واگنر و بنجامین گلوک قرار است به عنوان دو دستیار او در تیم ملی آلمان حضور داشته باشند. 

ناگلزمان پس از اعلام رسمی این خبر به سایت فدراسیون فوتبال آلمان گفت: «ما قرار است میزبان جام ملت‌های اروپا در کشور خودمان باشیم. این اتفاق بسیار خاصی است، چیزی است که هر چند دهه یک بار احتمال رخ دادنش وجود دارد. 

من تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم عملکرد بسیار خوبی در این تورنمنت در کشور بزرگمان داشته باشیم. اشتیاق زیادی برای پذیرفتن و رویارویی با این چالش داشتم. عملکرد تیم ملی آلمان در دورتموند برابر فرانسه آغاز کار بود. ما تا سال آینده به تیمی متحد تبدیل خواهیم شد.»

1929036

باشگاه بایرن مونیخ همکاری نزدیکی با فدراسیون فوتبال آلمان برای انتخاب ناگلزمان به عنوان سرمربی این تیم داشت و حتی حاضر شد مبلغی را به عنوان غرامت به او پرداخت کند تا تفاوت دستمزد پیشنهادی به او دستمزدی که از بایرن دریافت می‌کرد جبران شود. 

گفته می‌شود دستمزد دریافتی او در طول مدت حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان 3.6 میلیون یورو خواهد بود. 

ناگلزمان، که تنها 36 سال سن دارد، لقب دومین مربی جوان تاریخ تیم ملی آلمان را به خود اختصاص داده است. تنها اوتو نرز که در سال 1926 هدایت آلمان را برعهده داشت با 34 سال از او جوان‌تر بود. 

دیدگاه‌ها