کد خبر : 1967224 | 31 شهریور 1402 ساعت 13:45 | 35.7K بازدید | 85 دیدگاه

برای اولین‌ بار: ساعت بازی النصر به وقت تهران!

باشگاه النصر برای اولین بار، ساعت برگزاری دیدار خود به وقت تهران را اعلام کرد.

برای اولین‌ بار: ساعت بازی النصر به وقت تهران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در هفته هفتم رقابت‌های لیگ حرفه ای عربستان موسوم به دوری روشن، در یک دیدار فوق العاده حساس و مهم، به مصاف الاهلی می‌رود. مسابقه‌ای که از آن به عنوان الکلاسیکو عربستان نیز یاد می‌شود.

پس از حضور اعضای تیم النصر در تهران و دیدار برابر پرسپولیس، استقبال فوق العاده بی‌نظیری از بازیکنان این تیم و بخصوص کریستیانو رونالدو به عمل آمد به نحوی که فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام، از هواداران ایرانی تشکر کرد.

باشگاه النصر نیز در چند پست توئیتری و با انتشار تصاویر و ویدیوهایی، به استقبال هواداران ایرانی در فرودگاه و هتل محل اقامت نیز اشاره کرد و حضور بسیاری از هواداران با لباس النصر، باعث شگفتی اعضای این تیم شد.

1929034

حساب توئیتری النصر همواره در روز برگزاری مسابقات این تیم، تصویری گرافیکی از زمان برگزاری دیدار این تیم به ساعت کشورهای مختلف در سرتاسر جهان را منتشر می‌کند و این باشگاه حالا و برای نخستین بار، ساعت برگزاری دیدار خود به وقت تهران را نیز به این طرح گرافیکی اضافه کرده است.

پس از حضور کاروان النصر در تهران، مسئولین این باشگاه متوجه شدند که به دلیل حضور ستاره هایی همچون رونالدو و سادیو مانه در این تیم، هواداران ایرانی نیز بازی‌های العالمی (لقب النصر) را دنبال می‌کنند و به همین دلیل برای اولین بار است که در پوستر یک مسابقه خود از رقابت‌های لیگ عربستان، ساعت برگزاری بازی به وقت تهران را نیز اعلام می‌کنند.

دیدگاه‌ها