کد خبر : 1967227 | 31 شهریور 1402 ساعت 14:15 | 30.2K بازدید | 9 دیدگاه

باید در زمین حرفم را بزنم

من هرگز به دست و پای آرتتا نمی‌افتم!

جورجینیو که جایگاهش را در آرسنال از دست داده، تاکید کرد که برای درخواست حضور در ترکیب هرگز به دفتر میکل آرتتا نخواهد رفت.

من هرگز به دست و پای آرتتا نمی‌افتم!

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو هنوز برای آرسنال در این فصل لیگ برتر از ابتدا به میدان نرفته و پس از آمدن دکلان رایس در تابستان، جایگاه خود را از دست داده است. 

جورجینیو در سه بازی لیگ برتر تنها 17 دقیقه در زمین بوده و یک بار هم در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. این هافبک 31 ساله در سال 2021 با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه چلسی و قهرمانی اروپا با ایتالیا در یورو 2020 به اوج دوران فوتبال خود رسید، با این حال او در آرسنال و تیم ملی ایتالیا اکنون جایگاه خود را از دست داده است.

1929039

جورجینیو در مورد شرایط خودش در آرسنال و ارتباطش با میکل آرتتا گفت: «من رابطه بسیار خوبی با میکل دارم. او نیازی به توضیح دادن چیزی برای من ندارد. تنها کاری که باید انجام دهم این است که آرام باشم، هر روز سخت کار کنم و به او نشان دهم که آماده بازی هستم. از نظر من، رفتن به دفتر مربی و درخواست برای حضور در ترکیب تیم، هرگز کار درستی نبوده است. من همیشه در زمین حرف‌هایم را می‌زنم نه در دفتر مربی.»

1797101

جورجینیو ادامه داد: «من در آرسنال احساس خوبی دارم و خوشحالم، اما واضح است که همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند. اگر به گذشته نگاه کنید، در تمام تیم‌هایی که برای آنها بازی کرده‌ام، همیشه مجبور بودم برای به دست آوردن جایگاهم بجنگم. هیچ‌وقت چیزی به من هدیه داده نشد و باید خیلی تلاش می‌کردم. همیشه باید سخت کار می‌کردم و الان نیز باید همین کار را انجام دهم.»

دیدگاه‌ها