کد خبر : 1967251 | 31 شهریور 1402 ساعت 15:30 | 39.8K بازدید | 80 دیدگاه

می‌بریم تا رئال را تحت فشار بگذاریم

کری ژاوی برای رئال قبل از دربی بزرگ

ژاوی تأکید کرد که فردا باید با برتری مقابل سلتا صدرنشین لالیگا شوند و رئال را در دربی مادرید تحت فشار روحی بگذارند.

کری ژاوی برای رئال قبل از دربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای بارسلونا بهتر از این نمی‌شود و این تیم روی دور پیروزی‌های پرگل قرار دارد. تیم ژاوی در دو بازی اخیر توانسته پنج گل به بتیس و سپس آنتورپ بزند و فردا میزبان سلتا خواهد بود. بارسا در صورت پیروزی موقتاً صدرنشین خواهد شد و رئال را در دربی تحت فشار خواهد گذاشت.

1929079

ژاوی در مورد بازی فردا گفت: «ما در مونتجویئک احساس می‌کنیم که در نوکمپ هستیم، اگرچه این‌طور نیست. ما در این ورزشگاه هم راحت هستیم. گلی دریافت نکرده‌ایم و دو تا از سه بازی خانگی را به‌راحتی برده‌ایم. معتقدم سلتا در جدول امتیاز کمتری از آنچه که استحقاقش را داشته، دارد. بنیتس مربی بسیار باتجربه‌ای است و تیمش در دفاع خوب کار کرده است.»

تأخیر در تمدید قرارداد: «از روزها قبل تمدید قطعی شده و به زودی اعلام می‌شود. من قبلاً گفتم که 100 درصد می‌مانم و خوشحالم که این خبر به زودی اعلام خواهد شد.»

عملکرد تیم: «ما به‌وضوح پیشرفت کرده‌ایم. گوندوگان، کانسلو و دیگر بازیکنان نیز پیشرفت کرده‌اند. اوریول در خط میانی ثبات را ایجاد کرده است. بالأخره نتیجه کار و تمرینات سخت روزانه را می‌بینیم.»

اوضاع مالی باشگاه: «ما در مقطع سختی هستیم و در یک موقعیت اقتصادی نامطلوب. با توجه به وضعیت بد مالی، از ریاست باشگاه، تیم مدیریت ورزشی و کادر فنی خودم متشکرم چون خیلی خوب کار کرده‌ایم. ما هنوز در دوره گذار هستیم و یک روندی است که باید طی شود. با این وجود، ما داریم کاری عالی انجام می‌دهیم. این فصل، فصل تثبیت، بازی خوب و نتیجه‌گیری مطلوب است. من احساس حمایت می‌کنم؛ به‌خصوص وقتی سال گذشته در یک مقطع که بد بودیم نیز باشگاه پشت ما بود.»

1928222

ارتباط ژوائو فلیکس-لواندوفسکی در حمله: «ژوائو به‌دلیل پویایی و همکاری خوبش با دیگر بازیکنان تا الآن برای ما بسیار خوب کار کرده است. او می‌تواند یک هافبک دیگر برای ما باشد چون توپ را در منطقه خودش از دست نمی‌دهد. نه تنها رابرت بلکه همه از بازی او سود می‌برند. همه اینجا یک قدم رو به جلو برداشته‌اند و بازیکنان زیادی در سطح بالا و مطلوب داریم.»

پیش‌بینی در مورد عملکرد بارسا در این فصل: «با گفتن اینکه می‌تواند فصل خوبی برای ما باشد، قهرمان می‌شوم، ما باید پایاپای با رقبا رقابت کنیم. ما باید قدم به قدم پیش برویم و مجبور نیستیم از الان چیزی را پیش‌بینی کنیم آن هم پس از دو بازی عالی. باید سطح خوب خودمان را حفظ کنیم و فایده ای ندارد که از الان چیزی را پیش‌بینی کنیم.»

صدرنشینی قبل از دربی مادرید: «همیشه مهم است که صدرنشین باشیم، اما الآن در صدر نیستیم. ما دو امتیاز از رئال عقب هستیم. اگر برنده شویم آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهیم. باید با بازی خوب و نتایج خوب به این روند ادامه دهیم.»

1928225

آینده ژوائو فلیکس: «هنوز زود است و او به‌صورت قرضی برای ما بازی می‌کند. قضیه ماندنی‌شدن او می‌تواند روندی طولانی باشد. ما از عملکرد او خوشحالیم و او نیز از بازی برای بارسا لذت می‌برد. کانسلو هم همین‌طور. امیدوارم آن‌ها در مسیر درست بمانند و سپس خواهیم دید.»

آینده: «من 15 سال ماندن در بارسا را پیچیده می‌بینم؛ چون انتظارات اینجا وحشتناک است. لحظاتی بوده که اوقات خوبی را سپری نکرده‌ام و در برخی مواقع دیگر از حضور در بارسا لذت برده‌ام. من برای همه حتی بدخواهانم نیز احترام قائلم. در بارسا خوشحالم و از من حمایت می‌شود؛ ولی 15 سال را بعید می‌دانم.»

وضعیت رونالد آرائوخو: «او یک بازیکن بسیار مهم برای بارسلوناست. بازیکنی کلیدی و حیاتی. او کاپیتان، رهبر و اصلاح‌کننده اشتباه تیم است. او کم‌کم به ترکیب وارد می‌شود؛ ولی ابتدا باید کاملاً از مصدومیت خارج شود. شرایط او در حال حاضر بهتر از قبل است.»

دیدگاه‌ها