کد خبر : 1967281 | 31 شهریور 1402 ساعت 18:15 | 37.4K بازدید | 20 دیدگاه

سائول به ستاره جدید بارسا

طعنه به ژوائو: در اتلتیکو کم‌فروشی کردی

سائول مستقیما به ژوائو طعنه زد که در اتلتیکو همه توانش را نمی‌گذاشت و خودش مقصر آن شرایط نامطلوب بود.

طعنه به ژوائو: در اتلتیکو کم‌فروشی کردی

به گزارش "ورزش سه"، سائول نیگز در مصاحبه با موویستار پلاس نظرش در مورد ژوائو فلیکس را پنهان نکرد. 

فلیکس به ستاره بارسلونا در چند هفته اخیر تبدیل شده و از زمان پیوستن به این باشگاه تا به حال نمایش بسیار درخشانی را ارائه کرده است. 

1926018

او موفق شده در دو دیدار سه گل برای بارسلونا به ثمر برساند و ستاره تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان برابر آنتورپ بود و دو گل بارسا در این دیدار را وارد دروازه حریف کرد. 
ژوائو اخیرا درباره دوران حضورش در اتلتیکو و جدایی‌اش از این باشگاه گفت: «هر کسی که در تیمی عملکرد خوبی ندارد باید جایش را عوض کند. من پیش از این به چلسی رفته بودم و حالا هم در بارسا هستم چون در اتلتیکو خوب نبودم و نتوانستم با ایده این باشگاه و سیمئونه کنار بیایم اما همیشه سعی کردم بهترین نمایشم را ارائه کنم.»

1929130

سائول اما با ژوائو هم عقیده نیست و او را مقصر شرایط بدش در اتلتیکو دانست: «ژوائو بازیکن بزرگی است و بدشانس بود که نتوانست آن را در اتلتیکو نشان دهد. به عنوان یک بازیکن می‌دانم که او خیلی خوب است ولی یک چیز هم میل به خواستن و بهتر شدن است. انگار ژوائو همه تمرکز و توانش را در اتلتیکو نمی‌گذاشت، با این حال برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و اینکه همه چیز برایش در بارسا خوب پیش برود. او در بارسا خیلی قوی شروع کرده هرچند فکر می‌کنم او می‌توانست در اتلتیکو کارها را بهتر انجام دهد ولی این کار را انجام نداد که هم به ضرر خودش شد و هم به ضرر باشگاه.»

دیدگاه‌ها