کد خبر : 1967283 | 31 شهریور 1402 ساعت 18:19 | 43.3K بازدید | 60 دیدگاه

به لطف مادریدیستاها

رکورد تاریخی رئال: باشگاه 500 میلیونی!

تعداد دنبال‌کننده‌های رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی به رکورد 500 میلیون نفر رسید. رئال اولین باشگاهی است که به این رکورد خیره‌کننده دست پیدا می‌کند.

رکورد تاریخی رئال: باشگاه 500 میلیونی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مجموع دنبال‌کننده‌هایش در شبکه‌های مجازی مختلف به عدد 500 میلیون نفر رسیده است. رئال مادرید اولین نهاد ورزشی‌ای است که به چنین رکوردی می‌رسد.

رئال مادرید در 37 شبکه اجتماعی مختلف فعالیت دارد که مجموع دنبال‌کننده‌هایش در این پلتفرم‌ها برای اولین بار از مرز 500 میلیون نفر گذشته است. بیش‌ترین دنبال‌کننده‌های رئال در اینستاگرام، توییتر، تیک‌تاک و فیسبوک حضور دارند.

رئال مادرید اعلام کرد در این 37 شبکه‌ اجتماعی حساب‌های مختلفی برای تیم‌های فوتبال، بسکتبال، فوتبال زنان و فوتبال جوانان و همچنین حساب‌هایی فرعی تحت عنوان برنابئو و مادریدیستا باز کرده و در هر کدام از آنها به 7 زبان اسپانیایی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، پرتغالی، ژاپنی و چینی تولید محتوا می‌کند.

1929132

رئال مادریددر بیانیه رئال مادرید اشاره شده که هدف رئال از حضور گسترده در شبکه‌های مجازی این است که اطلاعات و محتوای لازم را در اختیار هوادارانش قرار دهد. رئال از اینستاگرام، واتس‌اپ، توییتر، تیک‌تاک، یوتیوب، لاین، اسنپ‌چت، توییچ، لینکد‌این، وایبو و وی‌چت به عنوان محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی بین هوادارانش یاد کرد.

پیش از این رئال مادرید گفته بود در فصل گذشته تنها حساب‌های رسمی تیم اول باشگاه در شبکه‌های اجتماعی 3 میلیارد بار کلیک شده و بازخورد گرفته است.

دیدگاه‌ها