کد خبر : 1967290 | 31 شهریور 1402 ساعت 18:48 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

عملا پنجاه مسابقه در طول فصل داریم؛

مصلح: بین تعطیلات‌مان یک بازی هم انجام می‌دهیم!

شایان مصلح از وضعیت تعطیلات لیگ و برنامه‌ریزی صورت گرفته گلایه کرد.

مصلح: بین تعطیلات‌مان یک بازی هم انجام می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که مقابل استقلال خوزستان پاس گل داد پس از پیروزی تیمش گفت: بازی سنگینی بود در این گرمای هوا. در اهواز همیشه بازی سخت است به خاطر شرایط آب و هوایی و اینکه تیم‌های اهوازی خوب هستند. می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی خدارا هزار مرتبه شکر که توانستیم لحظات آخر بازی را ببریم. گل دوم تاکتیک‌مان بود و گل اول هم دقیقا کار کرده بودیم. آقای ربیعی از ما خواسته بودند سانترهای سریع پشت دفاع استقلال خوزستان انجام بدهیم و این کار را کردیم‌. به این برد نیاز داشتیم و نتیجه لازم هم گرفتیم.

او در مورد دلیل مصدومیت آرش قادری گفت: ما الان بازیکنی داریم که آسیب دیده و امیدواریم رباط نداده باشد. این تعطیلی‌های زیاد لیگ باعث می‌شود مدام بازیکنان از آمادگی خارج بشوند. ما بین تعطیلات‌مان یک بازی هم انجام می‌دهیم! این لیگ فرسوده بازیکنان را اذیت می‌کند. اگر هم حرفی بزنیم می‌گویند برای تیم ملی است. نیازمند یک برنامه بهتر بود. اسما ۳۰ بازی لیگ برتر است چون تیم‌ها عملا این وسط ۲۰تا بازی دوستانه هم انجام می‌دهند.

او در مورد شرایط برنامه‌ریزی لیگ اضافه کرد: قطعا یک دلیل مصدومیت بازیکن ما همین بود اما زمین اهواز هم سنگین است. دل‌مان خون است و هر رمینی داستان‌های خاص خودش  ا دارد. اینجا مسطح است اما سنگین است و توپ بالا نمی‌آید. ما آخرین بازی‌مان دهم شهریور بود و حالا هم بازی بعدی‌مان معلوم نیست کی باشد.

دیدگاه‌ها