کد خبر : 1967303 | 31 شهریور 1402 ساعت 20:37 | 24.1K بازدید | 46 دیدگاه

انتقاد اسطوره‌های یونایتد: در حد برایتون هم نیستیم

ریو فردیناند و پل اسکولز، اسطوره‌های باشگاه منچستریونایتد، از نقل و انتقالات تابستانی اریک تن هاخ انتقاد کرده‌اند.

انتقاد اسطوره‌های یونایتد: در حد برایتون هم نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی هلندی در تابستان امسال بیش از 180 میلیون پوند در تلاش برای بهبود تیمش هزینه کرد.

راسموس هویلوند، میسون مونت، آندره اونانا، آلتار بایندر و جانی اونز همگی با قراردادهای دائم و سرخیو رگیلون و سفیان امرابط به صورت قرضی به این تیم پیوستند. با این حال، فردیناند و اسکولز متقاعد نشده‌اند که 7 بازیکن جدید یونایتد باعث بهتر شدن تیم شده‌اند.

اسکولز 48 ساله در مصاحبه با تی ان تی اسپورت قبل از بازی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه، گفت: "من فکر می‌کنم تیم در مسیری بسیار شبیه به فصل گذشته قرار دارد. شروع بسیار بد و ضعیفی، درست مثل امسال داشتند. فکر می‌کردم از سال گذشته درس می‌گیرند و جهت تیم را تغییر می‌دهند. تن هاخ کمی به تیم در پایان فصل نظم داد و سپس نزدیک 200 میلیون پوند برای تقویت تیمش خرج کرد. فکر نمی‌کنم این خریدها کاری انجام داده باشند. من فکر می‌کنم او تیمش را قوی‌تر کرده است، اما فکر نمی‌کنم آن را بهتر کرده باشد. فکر نمی‌کنم او تیمی ساخته باشد که بتواند برای قهرمانی در لیگ برتر یا چمپیونزلیگ حریفان را به چالش بکشد."

فردیناند، 44 ساله، سپس شیاطین سرخ را ترغیب کرد که در جذب بازیکنان باهوش‌تر باشند. همانگونه که روبرتو دی زربی در برایتون عمل کرده است.

1929160

مدافع سابق یونایتد گفت: "وقتی به برایتون نگاه می‌کنید، آنها تیمی هستند که در سه یا چهار سال گذشته یک ساختار تیمی خوب ساخته‌اند. هم تیم، هم بازیکنانی که به خدمت می‌گیرند و هم سرمربی تیم. آنها از همه بازیکنانشان به خوبی استفاده می‌کنند. بازیکنی که هفته قبل هت تریک کرد (ایوان فرگوسن) در بازی آخر تیم روی نیمکت بود. بنابراین، آنها از تک تک بازیکنان تیمشان بهترین نتیجه را می‌گیرند، در حالی که در منچستریونایتد این اتفاق نمی‌افتد."

شاگردان تن هاخ روز شنبه در اولدترافورد با نتیجه 3-1 مقابل برایتون شکست خوردند. سرمربی منچستریونایتد در صحبت‌های بعد از بازی به طرز عجیبی گفت که مرغ‌های دریایی به اندازه هر تیم برتر لیگ برتر دیگری پول خرج کرده‌اند. با این حال، ترکیب اصلی دی‌زربی فقط 16 میلیون پوند هزینه داشت، کسری کوچک از ارزش تیم یونایتد که در آن بازی شکست خورد.

دیدگاه‌ها