کد خبر : 1967307 | 31 شهریور 1402 ساعت 21:12 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

محمدجواد محمدی در اصفهان می‌درخشد؛

رد پای یک تفنگدار در بردهای ذوب آهن!

محمد جواد محمدی، مهاجم ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است‌.

رد پای یک تفنگدار در بردهای ذوب آهن!

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد محمدی از آن دست مهاجمانی است که در زمین خستگی ناپذیر نشان می‌دهد و تا وقتی سوت پایان بازی‌ها به صدا در نیامده، هیچکس نمی‌تواند او را از تب و تاب در زمین بیندازد.

محمدی این فصل جزو اولین خریدهای تابستانی محمد ربیعی برای ذوب آهن اصفهان بود. این مهاجم که جزو نفرات فیکس این روزهای ذوب آهن است برای رسیدن به این جایگاه در تیم اصفهانی تلاش بسیار زیادی کرده است.

محمدی سه فصل پیش در لیگ یک توپ می‌زد و با هوادار تهران به لیگ برتر راه پیدا کرد. این مهاجم یک مقطع در استقلال تهران حضور داشت اما پس از اینکه راه را برای خود در تیم وینفرد شفر بسته دید، تصمیم گرفت از لیگ یک خود را پله پله به سطح اول فوتبال ایران برساند.

1929169

او پیش از هوادار در دسته اول پیراهن کارون اروند و رایکا بابل را به تن کرد و در نهایت با تیم رضا عنایتی به لیگ برتر صعود کرد. او در هوادار طی دو فصل در لیگ برتر بهترین مهاجم تیمش بود و سرانجام مسیرش از بنفش‌های تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ جدا شد.

این مهاجم ساروی روز گذشته و در بازی با استقلال خوزستان، روی سانتر پای چپ شایان مصلح، با جایگیری مناسب یک ضربه سر مهار نشدنی را به سوی دروازه فرزین گروسیان زد و گل نخست تیمش و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند. ذوب آهن در این بازی با نتیجه دو بر یک برنده شد.

او در هفته اول مقابل ملوان نیز در روز پیروزی تیمش یک پاس گل داده بود تا در پیروزی‌های ذوب آهن تاثیر مستقیم گذاشته باشد. محمدی خوشحالی خاص خود که به سبک یک تفنگدار است را در این بازی پس از گل خود به نمایش گذاشت.

او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی محمد ربیعی جای داشته و امیدوار است آمار گلزنی‌های خود را بهبود ببخشد.

1929168

دیدگاه‌ها