کد خبر : 1967334 | 01 مهر 1402 ساعت 03:20 | 20K بازدید | 30 دیدگاه

زامهران: هندی‌ها در حال پیشرفت هستند

منتظر تقابل با نیمار در تهران هستیم

نساجی با پیروزی برابر ممبئی سیتی و با توجه به توقف الهلال به صدر جدول گروهش در آسیا صعود کرد.

منتظر تقابل با نیمار در تهران هستیم

به گزارش ورزش سه، نساجی با برد از هند برگشت تا با روحیه خوبی استارت بازی با الهلال را بزند. فرزاد زامهران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این اولین تجربه آسیایی نساجی بود و خودمان برای این روز و مسابقه لحظه شماری می‌کردیم. خداراشکر توانستیم در اولین بازی گامی را محکم برداریم و با پیروزی به کشورمان برگردیم.

او در خصوص کیفیت مممئی سیتی ادامه داد: بنظرم واقعا فوتبال هند خیلی پیشرفت کرده در ترکیب‌شان هم ۶ تا بازیکن خارجی داشتند که بازیکنان خیلی خوبی بودند و فوتبال خوبی هم بازی می‌کردند. شرایط جوی و زمین کار ما را یک مقدار سخت کرده بود مخصوصا نیمه اول باعث شده بود یک مقدار محتاط‌تر بازی کنیم و بتوانیم اول با شرایط آشنا شویم و فکر می‌کنم موقع خیلی خوبی به گل رسیدیم. هند اگر همینطوری پیش برود در سال‌های آینده بازی کردن با آن‌ها خیلی سخت‌تر خواهد شد چون خیلی درحال پیشرفت هستند.

هافبک مشهدی مازنی‌ها که پنج سال پیاپی با پیراهن نساجی به میدان می‌رود در خصوص میزبانی در ورزشگاه آزادی برای بازی آسیایی عنوان کرد: به خاطر نواقص و زیر ساخت‌هایی که ورزشگاه وطنی نداشته مجوز بازی در قائمشهر را به ما ندادند و مجبور شدیم آزادی را به عنوان ورزشگاه‌مان معرفی کنیم. امیدوارم مثل بازی‌های جام حذفی که هواداران برایمان سنگ تمام گذاشتند و آمدند حمایت‌مان کردند و در نهایت توانستیم قهرمان جام حذفی شویم، در این بازی‌هایی که میزبان هستیم هم بیایند و کنارمان باشند و حمایت‌مان کنند و امیدوارم ایرادهایی که ورزشگاه آزادی داشت رفع شده باشد تا بتوانیم با هوادار مقابل الهلال بازی کنیم. رویارویی با یاران نیمار قطعا برای ما و هواداران جذابیت خاص خودش را دارد و منتطر این رقابت در تهران هستیم.

زامهران که عملکرد خوبی تا به اینجا داشته در این خصوص افزود: فصل را خوب شروع کردم امیدوارم بتوانم بازی به بازی بهتر شوم و بتوانم عملکرد قابل قبولی برای تیمم به جا بگذارم. قطعا کادر فنی جدید خیلی تاثیر داشته مخصوصا رو شخص من. آرامشی که برایم فراهم کرده‌اند خیلی روی اینکه راحت‌تر بتوانم بازی کنم تاثیر گذار بوده و امیدوارم که فصل خیلی خوبی را هم در لیگ ایران و هم لیگ قهرمانان آسیا بگذرانیم.

دیدگاه‌ها