کد خبر : 1967343 | 31 شهریور 1402 ساعت 23:59 | 47.5K بازدید | 85 دیدگاه

روزی که کالدرون محبوب سکوهای سرخ شد؛

تلخ‌ترین باخت استقلال و استراماچونی! (عکس)

استقلال و استراماچونی باخت‌های زیادی نداشتند اما شاید همین باخت دربی برای کل دوران حضور سرمربی ایتالیایی کافی بود.

تلخ‌ترین باخت استقلال و استراماچونی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، اکثریت هواداران فوتبال مهدی عبدی را با شهراورد شماره ۹۰ بخاطر می‌آوردند. بازی‌ای که از هفته پنجم رقابت‌های لیگ نوزدهم برگزار شد و پرسپولیس گابریل کالدرون با یک گل از سد استفلال استراماچونی گذشت.

آن مسابقه که حواشی ریز و درشت زیادی بیرون و درون زمین داشت، دومین دربی پیاپی بود که استقلال در آن پنالتی از دست می‌دهد. در حالی که بازی متعادل پیش می‌رفت شجاع خلیل زاده با خطا روی داریوش شجاعیان در محوطه جریمه، بهترین فرصت را برای پیش افتادن استقلال نصیب بازیکنان این تیم کرد که ضربه علی کریمی را بیرانوند با یک شیرجه خوب مهار کرد.

1929256

در حالی که بعد از آن موقعیت، می‌رفتیم که شاهد یکی دیگر از تساوی‌های بدون گل در شهراورد باشیم، مهدی ترابی با یک پاس فرار خوب مهدی عبدی ۱۹ ساله را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه او بعد از برخورد با تیرک به پشت کمر حسینی برخورد کرد و وارد دروازه استقلال شد.

1929258

کری جالب پرسپولیسی‌ها برای استقلالی‌ها بعد از آن بازی، فرار مهدی عبدی از مدرسه و بازی کردن در دربی بود. کری‌ای که اشاره به سن و سال و ناشناس بودن عبدی در آن روزها داشت.

1929257

نکته جالب دیگر از آن بازی، به ثبت رسیدن اولین و تنها گل بخودی تاریخ دربی‌ها توسط سیدحسین حسینی بود. البته که این گل کاملا اتفاقی بود و حسینی کم ترین درصد تقصیر در خوردن آن گل را داشت و حتی از سوی بسیاری، مهدی عبدی به عنوان گلزن دربی معرفی شد.

1929259

استقلالترکیب استقلال در شهرآورد ۹۰:
سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، هروی میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی

1929262

پرسپولیسترکیب پرسپولیس در شهراورد ۹۰:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو

1929261

دیدگاه‌ها