کد خبر : 1967344 | 01 مهر 1402 ساعت 00:48 | 53.5K بازدید | 3 دیدگاه

کار سخت انکیتا با بازگشت موفق گابریل ژسوس

این ستاره را دیگر نمی‌شود نیمکت‌نشین کرد

یان رایت، اسطوره آرسنال، تاکید کرد که انکیتا در صورت حفظ روند فعلی گابریل ژسوس شانس کمی برای حضور در ترکیب خواهد داشت.

این ستاره را دیگر نمی‌شود نیمکت‌نشین کرد

به گزارش "ورزش سه"، یان رایت ابراز امیدواری کرد که گابریل ژسوس بعد از درخشش و گلزنی مقابل آیندهوون در دربی حساس لندن مقابل تاتنهام نیز نقش خود را به عنوان ستاره سرنوشت ساز تیم حفظ کند.

ملی پوش سابق فوتبال انگلیس که از اوایل تا اواخر دهه نود پیراهن آرسنال را به تن داشت و 128 گل برای این تیم به ثمر رساند معتقد است که ادی انکیتا و گابریل ژسوس می‌توانند مهره‌های کلیدی میکل آرتتا مقابل تاتنهام باشند.

1929264

او گفت: "ادی انکیتا باید از هر فرصت نصف و نیمه ای که به دست می آورد بهترین استفاده را کند تا هواداران زمانی که گابریل ژسوس در زمین حضور ندارد خیلی نگران نباشند."

1929265

رایت با تمجید از فوتبال سطح بالای گابریل ژسوس به انکیتا توصیه کرد که نهایت استفاده را از فرصت‌هایی که دارد بکند چرا که اگر مهاجم برزیلی کاملا شرایط بازی کردن پیدا کند خیلی به او فرصت بازی نخواهد رسید. به عقیده اسطوره آرسنال میکل آرتتا با توجه به سطح بالای بازی ژسوس نمی‌تواند کاری که در مورد آرون رمزدیل با خرید داوید رایا انجام داد را تکرار کند.

رایت گفت: "تلاش و قدرت تمام کنندگی انکیتا بسیار بالاست. او باید تلاش کند تا بهترین استفاده را از شانسی دارد بکند چرا که اگر گابریل ژسوس این گونه بدرخشد و به روند رو به رشدش ادامه دهد شانس انکیتا خیلی کم خواهد شد چون گابریل بازیکن غیرقابل جایگزین است."

1929263

ژسوس بعد از عمل جراحی زانویش بازگشت موفقی به میادین داشت و در دومین بازی خود توانست مقابل یونایتد گلزنی کند. او مقابل آیندهوون برای اولین بار پس از مصدومیت در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست گل سوم تیمش را در جریان پیروزی 4-0 در خانه به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها