کد خبر : 1967354 | 01 مهر 1402 ساعت 01:32 | 42.4K بازدید | 9 دیدگاه

آبی‌ها با 2 گل باخت را از یاد بُردند

شاگردان سید سیروس پورموسوی در دیداری تدارکاتی موفق به کسب پیروزی شدند.

آبی‌ها با 2 گل باخت را از یاد بُردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال خوزستان 24 ساعت پس از اینکه در هفته پنجم لیگ برتر شکست تلخی در ثانیه‌های پایانی دیدار خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان داشت، در دیداری تدارکاتی به مصاف قهرمان فصل گذشته امیدهای لیگ برتر فوتبال ایران رفت و توانست به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان سید سیروس پورموسوی با وجود اینکه نمایش خوبی مقابل ذوب آهن داشتند و در وقت‌های تلف شده گل دوم را دریافت کردند و نتوانستند در خانه صاحب امتیاز شوند، در دیدار تدارکاتی برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانستند به برتری برسند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان جمعه شب در ورزشگاه غدیر اهواز در مسابقه‌ای دوستانه مقابل تیم آلومینیوم اراک، قهرمان فصل گذشته امیدهای ایران قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت.

محمد سلطانی‌مهر (پنالتی) و رحیم زهیوی، دو بازیکن استقلال خوزستان موفق به گلزنی برای این تیم در دیدار تدارکاتی برابر تیم امید آلومینیوم اراک شدند.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال خوزستان قرار بود هفته آینده در ششمین بازی فصل دربی فوتبال این استان را برابر فولاد برگزار کند که تعویق این دیدار موجب شد تا بازی بعدی آنها برابر پیکان تهران در خانه باشد.

دیدگاه‌ها