کد خبر : 1967363 | 01 مهر 1402 ساعت 05:58 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان علیه تیم سابق در لباس نارنجی (عکس)

مدافع با تجربه مس رفسنجان در جدال مقابل تیم سابق خود توانست پاس گل بدهد.

کاپیتان علیه تیم سابق در لباس نارنجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان پس از چهار مسابقه پیاپی که رامتین سلیمان زاده را به‌عنوان بازیکن ثابت در جمع سه دفاع  میانی خود داشت، در نخستین بازی پس از فیفا دی و تعطیلات، با نظر ساکت الهامی این بازیکن را در لحظات پایانی دیدار مقابل آلومینیوم اراک به زمین آورد که این مدافع توانست در جدال با تیم سابقش موفق کار کند.

سلیمان زاده که تجربه بیش از 100 بازی برای آلومینیوم اراک را دارد و همراه با این تیم توانست صعود به لیگ برتر و حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند، در چهار هفته ابتدایی فصل جدید جزو مهره‌های ثابت مس رفسنجان بود، اما در دیدار اخیرشان روی نیمکت نشست و در دقیقه 87 به زمین آمد که حضورش مثمر ثمر واقع شد.

1929295

این بازیکن که جلوتر از پست دفاع و در خط میانی مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک به زمین فرستاده شده بود و البته تجربه بازی برای این تیم را در ایرالکو داشت، توانست در حضور کوتاه خود در مسابقه مثمر ثمر ظاهر شود و نمایش درخشانی برای کسب سه امتیاز و اولین پیروزی فصل نارنجی پوشان ارائه کند.

سلیمان زاده که سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان مس رفسنجان در خط دفاعی بود و عملکردش در ثبت کلین شیت‌های متوالی برای این تیم نقش ویژه‌ای داشت، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک پنج دقیقه پس از ورود به زمین یک حرکت ویژه انجام داد.

این بازیکن لحظاتی پس از ورود به زمین مقابل تیم سابقش، با توپ‌گیری در میانه میدان ضد حمله سریعی تدارک دید و با یک دریبل و سر توپ، پاس در عمق خوبی به جلال الدین علی محمدی داد تا این بازیکن گل سوم نارنجی پوشان را بزند و برتری تیمش را برابر آلومینیوم اراک قطعی کند.

دیدگاه‌ها