کد خبر : 1967367 | 01 مهر 1402 ساعت 06:37 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

آمار جالب توجه برای نوشی در شروع

دروازه‌بان مس رفسنجان در بازگشت به ترکیب این تیم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

آمار جالب توجه برای نوشی در شروع

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی مسابقه اخیرش مقابل آلومینیوم اراک را پشت سر گذاشت که داوود نوشی صوفیانی جانشین حامد لک شده بود که بخاطر بیماری در فهرست تیمش حضور نداشت، اما توانست در بازگشت دوباره‌اش به جمع نفرات اصلی نارنجی پوشان دروازه خود را بسته نگه دارد.

داوود نوشی صوفیانی که چهارمین سال حضورش در مس رفسنجان را پشت سر می‌گذارد، در فصل گذشته 6 بازی در لیگ برتر و یک مسابقه در جام حذفی انجام داد که در تمام آنها توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و دو روز قبل هم که اولین بازی فصل جدیدش مقابل آلومینیوم اراک را انجام داد، موفق شد به هشتمین کلین شیت متوالی برسد و یک آمار جالب توجه بر جای بگذارد.

1929300

این دروازه‌بان در حالی مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت و در جریان پیروزی تیمش در زمین بود که با انگیزه زیادی مقابل سید مجتبی حسینی و سرمربی سابق خود قرار گرفت و می‌خواست دوباره کلین شیت کند که موفق به انجام این کار شد.

مس رفسنجان در حالی توانست دومین کلین شیت فصل خود را با نوشی صوفیانی ثبت کند که نمایش مطمئن خط دفاعی نارنجی پوشان نیز او را در رقم خوردن این اتفاق مقابل آلومینیوم اراک کمک کرد ولی گلر مسی‌ها نیز در این مسابقه مطمئن ظاهر شد.

دیدگاه‌ها