کد خبر : 1967402 | 01 مهر 1402 ساعت 10:58 | 113K بازدید | 52 دیدگاه

تمجید پپ از ستاره سابق رئال: او استثنایی است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید مارتین اودگارد بازیکنی درخشان و رهبر آرسنال در بیرون و درون زمین است.

تمجید پپ از ستاره سابق رئال: او استثنایی است!

به گزارش "ورزش سه"، اودگارد فصل جدید را هم با نمایشی درخشان در ترکیب آرسنال آغاز کرده و موفق شده تا این جا سه گل برای تیمش به ثمر برساند. 

درخشش او در ترکیب توپچی‌ها تحسین بسیاری را برای این ستاره نروژی به همراه داشته و همین موضوع هم باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر امضای قراردادی طولانی مدت با او تا سال 2028 باشند که روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد. 

این خبر در حالی اعلام شد که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از علاقه باشگاه‌های رقیب به جذب این بازیکن خبر داده بودند و گری نویل هم مدعی شده بود که او بازیکنی است که پپ گواردیولا بدون شک برای تیمش انتخاب خواهد کرد. 

1928592

سرمربی منچسترسیتی در آستانه بازی روز شنبه برابر ناتینگهام فارست در این باره به خبرنگاران گفت: «اودگارد بازیکنی واقعا استثنایی است. او خیلی خوب توانست در لیگ برتر انگلیس و آرسنال سازگار شود و جا بیفتد. 

او حالا کاپیتان این تیم است چون توانسته در بیرون و درون زمین قدرت رهبری بسیاری داشته باشد. اودگارد در بسیاری از دیدارها ثابت کرد که از ثبات بسیار زیادی برخوردار است. او به خوبی با ایده بازی میکل آرتتا در آرسنال سازگار شده و بازیکن خیلی خیلی خوبی است.»

دیدگاه‌ها