کد خبر : 1967404 | 01 مهر 1402 ساعت 20:37 | 824.2K بازدید | 300 دیدگاه

سومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی

شکست پشت شکست، فرنگی نفس نداشت!

روز سوم کشتی فرنگی برای نمایندگان ایران با یک مدال برنز به پایان رسید.

شکست پشت شکست، فرنگی نفس نداشت!

به گزارش ورزش سه، روز سوم از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر سه نماینده ایران، ایمان محمدی، محمدرضا گرایی و ناصر علیزاده توام شد تا بر خلاف انتظار شروع خوب ایران در رقابت‌های فرنگی به نتیجه خاصی منجر نشود.

امروز ایمان محمدی بعد از یک دور استراحت در کشتی اول با نتیجه سنگین مغلوب حریف صربستانی خود شد، محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک، بعد از سه کشتی و در حالی که کاملا نفس بریده به‌ نظر می‌رسید، در باخت سنگین مقابل حسرت جعفروف (۱۰ بر صفر) از دور مسابقات کنار رفت و ناصر علیزاده هم بعد از دو پیروزی با شکست مقابل حریف قزاق از دور مسابقات کنار رفت.

با حذف ایمان محمدی و ناصر علیزاده، محمدرضا گرایی در جدول شانس مجدد می‌تواند فردا به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند تا این مدال مرهمی بر ناراحتی علاقمندانش باشد.

همچنین محسن‌نژاد و ساروی که روز گذشته پای فینال از حریفان شکست خوردند، امروز برای کسب مدال برنز به میدان رفتند که محسن‌نژاد مقابل حریف ازبک خود شکست و در رتبه پنجم قرار گرفت اما ساروی موفق شد با پیروزی برابر خاسلاخانو، کشتی‌گیر بلاروس، مدال برنز را کسب کند.

البته محسن‌نژاد هم با پیروزی گئورگ غریبیان موفق شد سهمیه المیک پاریس را به دست بیاورد.

1929343

بولت ذوب آهنایمان محمدی با تنها یک کشتی از دور رقابت‌ها حذف شد.

1929344

بولت هواداررضا گرایی با صعود کشتی‌گیر آذربایجانی به فینال، با جدول مسابقات برگشت و حالا شانس کسب مدال برنز مسابقات را دارد.

1929342

بولت فولادبا شکست کشتی‌گیر قزاقستانی در مسابقه نیمه نهایی، ناصر علیزاده هم از دور رقابت‌ها کنار رفت و راهی به جدول شانس مجدد نیافت.

1929726

بولت هوادارمهدی محسن‌نژاد با شکست مقابل کشتی‌گیر ازبک مدال برنز را از دست داد اما با پیروزی برابر  گئورگ غریبیان سهمیه المپیک را کسب کرد.

1929725

بولت ذوب آهنهادی ساروی با پیروزی مقابل کشتی‌گیر بلاروس مدال برنز جهان و سهمیه المپیک را کسب کرد.

بولت سرشاخهمسابقات کشتی امروز را با ما دنبال کنید:

01 مهر 1402 ساعت 22:25

در پایان مسابقات هفت وزن برگزار شده، تیم ایران با 87 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی تیمی قرار دارد. همچنین آذربایجان با 70 امتیاز دوم است و تیم‌های ترکیه (53 امتیاز)، قرقیزستان (50 امتیاز)، ازبکستان (50 امتیاز) و کوبا با 48 امتیاز در جایگاه‌های سوم تا ششم قرار دارند.

البته ایران با توجه به عملکرد کشتی‌گیران خود، شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در پایان مسابقات را نخواهد داشت.

01 مهر 1402 ساعت 22:10

مهدی محسن‌نژاد برای کسب مدال المپیک به مصاف گئورگ غریبیان، دیگر نفر پنجم این وزن 60 کیلوگرم رفت و با نتیجه 7 بر صفر موفق شد این حریف را شکست دهد و سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

1929706
01 مهر 1402 ساعت 21:40

پیش از این، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان، صاحب یک مدال طلا (امین میرزازاده)، یک نقره (علیرضا مهمدی) و یک مدال برنز (پویا دادمرز) شده بود و با کسب مدال برنز توسط ساوری تعداد مدال‌های ایران در کشتی فرنگی به چهار رسید.

01 مهر 1402 ساعت 21:27

🥇پس از کسب نتایج ناامیدکننده در روز سوم رقابت‌های کشتی فرنگی، سرانجام هادی ساروی، کشتی‌گیر پر امید ایران، اولین کسی بود که این روند را تغییر داد. او به پیروزی چهار بر یک مقابل کشتی‌گیر بلاروس مدال برنز جهان را به خود اختصاص داد و در عین حال سهمیه المپیک گرفت.

ویدئو: 311532
1929652
01 مهر 1402 ساعت 20:50

با شکستهای متوالی کشتی‌گیران ایران مشخص بود که دیگرشانسی برای قهرمانی تیمی نداریم. آذربایجان قهرمان رقابتهای کشتی فرنگی 2023 در صربستان است.

1929635
01 مهر 1402 ساعت 20:45

محسن‌نژاد که از ناحیه کتف مصدوم بود، روی بدلکاری بارانداز میتوانست یک امتیاز هم بگیرد اما داوران اعتقادی به آن نداشتند. به این ترتیب ایران برای دو مدال برنز دیگر شانس دارد، اگرچه قهرمانی در این رقابت‌ها به جمهوری آذربایجان رسید.

01 مهر 1402 ساعت 20:45

شکست با نتیجه ۳-۳. این پایان کار محسن‌نژاد در رقابت‌های امسال جهانی کشتی در صربستان است. او که از حریف خود سه بر یک پیش افتاده بود، در وقت دوم روی بارانداز بهراموف حریف ازبک دو امتیاز به او داد تا با نتیجه ۳-۳ بازنده باشد.

01 مهر 1402 ساعت 20:26

بولت پرسپولیسروز تلخ کشتی فرنگی ایران - خلاصه

بولت زیر مجموعهدر وزن ۶۳ کیلوگرم، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بولت زیر مجموعهدر وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جعفراف از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه باید با برنده کشتی‌گیران مکزیک و کریستین وانزا از مجارستان پیکار کند و در صورت گذر از این حریفان به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان قرار بگیرد.

بولت زیر مجموعهدر وزن ۸۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل الیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل آرکادیوس کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب نورسلطان تورسینوف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، علیزاده حذف شد.

01 مهر 1402 ساعت 19:58

گرایی در شانس مجدد با برنده کشتی گیران مکزیک و کریستین وانزا از مجارستان پیکار می‌کند و در صورت گذر از این حریفان به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان قرار بگیرد.

01 مهر 1402 ساعت 19:41

بولت زیر مجموعهمهدی محسن‌نژاد، دارنده نقره و برنز امیدهای جهان، برای کسب برنز و سهمیه المپیک باید با اسلام جان بهرام‌اف از ازبکستان کشتی بگیرد.

1929731
مشاهده بیشتر

دیدگاه‌ها