کد خبر : 1967438 | 01 مهر 1402 ساعت 14:10 | 36.8K بازدید | 22 دیدگاه

پس از خاطرات خوش از دربی روهر

اعجوبه رئال برای دربی خواب ندارد

جود بلینگام که این روزها در رئال آقایی می‌کند، بی‌تاب دربی مادرید است. او در دورتموند خاطرات خوشی از دربی روهر برابر شالکه داشت.

اعجوبه رئال برای دربی خواب ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام فردا اولین بازی بزرگ خود در لیگ اسپانیا را انجام خواهد داد. اگرچه دوئل بزرگ بین رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو (که اغلب نادیده گرفته شده) یک بازی کلاسیک در لالیگا محسوب می‌شود ولی بی شک حساس‌ترین و بزرگترین بازی در لالیگا تا به اینجا برای جود، دربی فردا خواهد بود.

1929386

در مجموع، پنج بازیکن رئال مادرید اولین بازی خود را در بزرگترین دوئل دو باشگاه مادریدی انجام خواهند داد. سناریویی که البته برای هیچ یک از آنها تازگی ندارد. از بلینگام شروع می‌کنیم که در طول مدت حضور خود در آلمان چندین دربی منطقه‌ای مقابل شالکه، رقیب بزرگ دورتموند، انجام داد. 

1929387

دربی معروف به روهر با قدمتی 100 ساله، تقریباً همیشه به بلینگام لبخند می‌زد، که در طول دوران حضور خود در بوندسلیگا سه برد و تنها یک تساوی را برابر آبی‌ها تجربه کرد.

بلینگام در اولین دربی خود در فصل 21-2020، در دیداری که تیمش 3-0 پیروز شد، بازیکن تعویضی بود. در دیدار برگشت، بلینگام جوان، که راه خود را در دورتموند باز کرده بود، نیم ساعت آخر را بازی کرد و با یک پاس گل در پیروزی 4-0 دورتموند سهیم شد.

شالکه سپس راهی دسته دوم شد و در فصل 22-2021 دربی روهر نداشتیم. فصل گذشته در دربی رفت دورتموند با حضور ثابت بلینگام 1-0 برنده شد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی رسیدند.

1929388

براهیم دیاز نیز با پیراهن میلان 10 بار مقابل اینتر قرار گرفت، بیش از هر تیمی دیگری در دوران حرفه‌ای خود که با 6 شکست و تنها دو برد برایش همراه بود. 

خوسلو که زمانی که برای دپورتیوو بازی می‌کرد، در دربی گالیسیا شکست 0-1 مقابل سلتا را تجربه کرد. با اسپانیول، مقابل بارسا، در دو بازی به تساوی رسید و در هر دو بازی نیز موفق به گلزنی شد

فران گارسیا با رایو، تنها یکی از هشت دربی مادریدی خود را در برابر رئال مادرید و اتلتیکو برد. کپا نیز با اتلتیک، دو پیروزی و یک شکست مقابل رئال سوسیداد داشت.

دیدگاه‌ها