کد خبر : 1967464 | 01 مهر 1402 ساعت 16:03 | 40.4K بازدید | 24 دیدگاه

رقابت حسینی، رضایی و سعیدی‌فر، اینبار با پیراهن ایران

سه دروازه‌بان قهرمان استقلال دوباره همبازی شدند!

سه دروازه‌بان فصل گذشته استقلال در هانگژو کنار یکدیگر حضور دارند و پیراهن تیم ایران را برتن کرده‌اند.

سه دروازه‌بان قهرمان استقلال دوباره همبازی شدند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ایران در مسابقات فوتبال هانگژو با تلفیقی از بازیکنان بزرگسال و زیر 23 سال کار خود را جلو می‌برد. یکی از اتفاقات جالب لیست بازیکنان تیم اعزامی ایران به چین در خط دروازه است، جایی که سه دروازه‌بان فصل گذشته استقلال حالا با پیراهن ایران کنار یکدیگر کار شان را جلو می‌برند.

رضا عنایتی سرمربی تیم امید برای بازی‌های آسیایی سینا سعیدی فر گلر سابق استقلال و کنونی شمس آذر قزوین را همراه خود به چین برد و ضمن دعوت از سیدحسین حسینی به عنوان یکی از سهمیه‌های بزرگسال تصمیم به استفاده از علیرضا رضایی دروازه‌بان پیشین آبی پوشان به جای محمدرضا خالدآبادی گرفت.

با اعزام حسینی و سعیدی فر، رضایی هم توانسته مشکل خروجی خود را رفع کند و چند روزی است در اردوی تیم ایران در هانگژو حضور یافته است. اتفاقی که باعث شده سه دروازه‌بان سابق استقلال حالا بار دیگر هم تیمی شوند.

1929438

از جمع حسینی، رضایی و سعیدی فر که پارسال در استقلال همبازی بودند و حالا در هانگژو حضور دارند، سیدحسین همچنان به عنوان کاپیتان آبی‌ها در جمع شاگردان جواد نکونام حضور دارد. سعیدی فر در شمس آذر قزوین توپ می‌زند و رضایی به خاطر مشکلاتی که با مدیران باشگاه در بحث فسخ برایش به وجود آمد، فعلا در لیست استقلال حضور ندارد و شرایط حضور در تیم‌های دیگر لیگ را نیز از دست داده است.

هرچه که هست سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر حالا به یاد دوران حضور در استقلال، بار دیگر در کنار یکدیگر به رقابت می‌پردازند. آنها که دو فصل پیش همراه یکدیگر طعم شیرین قهرمانی در لیگ برتر را هم چشیدند حالا در ترکیب تیم ایران در بازی‌های آسیایی امیدوار به کسب افتخاری دیگر هستند.

دیدگاه‌ها