کد خبر : 1967509 | 01 مهر 1402 ساعت 19:49 | 23.5K بازدید | 7 دیدگاه

جایگاه حزباوی در السد را گرفتند!

مدافع ایرانی السد برای دومین مسابقه پیاپی دور از جمع 11 نفر اصلی تیمش است.

جایگاه حزباوی در السد را گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه بین المللی خلیفه دوحه به مصاف تیم رده هشتمی و دو امتیازی قطر اس. سی خواهد رفت.

محمدامین حزباوی که در نخستین مسابقه فصل دور از ترکیب السد بود و در هفته دوم مقابل الاهلی به جمع 11 نفر اصلی رسید و بازی در لیگ ستارگان قطر را تجربه کرد و در همان لحظات ابتدایی موفق به گلزنی شد، امشب برابر قطر اس. سی دوباره به نیمکت بازگشته است.

این مدافع ملی پوش ایرانی پس از اینکه در دو هفته متوالی لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی و الوکره در ترکیب ابتدایی حضور داشت و نمایش مطمئنی در خط دفاعی السد ارائه کرده بود، پنج روز قبل در نخستین مسابقه تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات نیز شانس بازی به دست نیاورد و کاملا نیمکت نشین بود که امشب هم دوباره در ترکیب دیده نمی شود.

حزباوی که اخیرا در اردوی تیم فوتبال امید ایران در مرحله مقدماتی المپیک 2024 حضور داشت و در دو مسابقه مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در ترکیب بود و برابر افغانستان به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و یک گل در این رقابت ها به ثمر رساند، در بازگشت به اردوی السد هنوز به ترکیب نرسیده است.

السدتیم فوتبال السد در سه هفته گذشته لیگ ستارگان قطر دو پیروزی و یک تساوی داشته و امشب به دنبال کسب برتری در دیدار خارج از خانه برابر تیم قطر اس. سی است.

1929613

دیدگاه‌ها