کد خبر : 1967514 | 02 مهر 1402 ساعت 04:00 | 16.5K بازدید | 13 دیدگاه

هت‌تریک هفت‌تایی: این تیم کیسه گل بایرن است!

امروز در جریان برد هفت بر صفر بایرن مونیخ برابر بوخوم، توماس توخل آمار فوق‌العاده این تیم مقابل حریفش که توسط یولیان ناگلزمان خلق شده بود را ادامه داد.

هت‌تریک هفت‌تایی: این تیم کیسه گل بایرن است!

به گزارش "ورزش سه" امروز در هفته پنجم بوندسلیگا، بایرن مونیخ موفق شد بوخوم نگون بخت را در آلیانز آرنا هفت‌تایی کند. هری کین سه بار، اریک ماکسیم چوپو موتینگ، ماتیاس دلیخت، لروی سانه و ماتیاس تل هم هر کدام یه بار موفق شدند دروازه تیم مهمان را باز کنند.

این اولین بار نبود که بوخوم مقابل بایرن مونیخ هفت‌تایی می‌شود. تیم ناگلزمان هم در دو بازی رفت خود مقابل بوخوم در دو فصل گذشته، موفق شده بود هفت گل به ثمر برساند و دروازه خود را نیز بسته نگه دارد.

1929622

اولین بازی در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ بود که بایرن ناگلزمان در آلیانز آرنا، موفق شد هفت بار دروازه بوخوم را باز کند. در دومین بازی در ۲۱ آگوست ۲۰۲۲، باز هم بایرن با هدایت ناگلزمان این بار در خانه بوخوم هفت گل به ثمر رساند و کلین شیت کرد و درنهایت در بازی امروز توماس توخل هم راه سرمربی فعلی تیم ملی آلمان را ادامه داد و با کمک سه گل و دو پاس گل هری کین، برای سومین فصل پیاپی در بازی رفت بوندسلیگا بوخوم را هفت بر صفر شکست داد.

1929525

بایرن با برد در بازی امروز ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفت. بوخوم نگون‌بخت هم فقط با ۳ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

دیدگاه‌ها