کد خبر : 1967516 | 01 مهر 1402 ساعت 20:24 | 19.9K بازدید | 29 دیدگاه

هیچکس همه توپها را گل نمی‌کند

تعجب هالند از این فرصت‌سوزی: نشد دبل کنم!

ارلینگ هالند که در دیدار منچسترسیتی و فارست یک گل تماشایی به ثمر رسانده بود در دقایق پایانی فرصتی ایده‌آل برای گلزنی را به شکلی عجیب از دست داد.

تعجب هالند از این فرصت‌سوزی: نشد دبل کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، گلزن اول منچسترسیتی، که هفته گذشته در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده بود امشب نامش را در فهرست بازیکنان سیتی در هفته ششم لیگ برتر ثبت کرد.

هالند در جریان پیروزی 3-1 سیتی مقابل ستاره سرخ 90 دقیقه در میدان حضور داشت و یک پاس گل داد ولی موفق به گلزنی نشد. در بازی امروز سیتی مقابل ناتینگهام فارست او در دقیقه 14 گل دوم سیتی را به شکلی تماشایی به ثمر رساند.

خولین آلوارز در سمت راست صاحب توپ شد و پاسی به طرف محوطه جریمه ارسال کرد. ماتئوس نونز، خرید پرتغالی جدید منچسترسیتی در حرکتی زیبا و تمرین شده از روی توپ پرید تا پاس آلوارز به فیل فودن برسد. او که می‌دانست نونز به حرکت خود به سمت راست ادامه داده بدون معطلی ستاره پرتغالی را صاحب توپ کرد و سانتر دقیق ماتئوس نونیز را ارلینگ هالند با یک ضربه سر تماشایی به تور فارست چسباند تا سیتی اختلاف را دو برابر کند.

اما در دقایق پایانی درحالیکه سیتی نیمه دوم را با اخراج رودری در اوایل این نیمه 10 نفره ادامه می‌داد هالند یک فرصت عالی را از دست داد. در دقیقه 78 سیتی فرصت داشت کار را تمام کرده و با زدن گل سوم خیالش را راحت کند. آبی‌پوشان در میانه میدان صاحب یک ضربه آزاد شدند و کایل واکر با ارسال یک پاس قطری ناتان آکه تعویضی را در سمت چپ صاحب توپ کرد. پاس عرضی او در دهانه دروازه ارلینگ هالند را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ستاره نروژی به شکلی عجیب این توپ را به بالای دروازه فرستاد تا این فرصت از دست برود.

1929626

سیتی می‌توانست با این گل خیالش را راحت کرده و بازی را عملا تمام کند. هالند در این فصل چند موقعیت این چنین را از دست داده است ولی او بدون شک در ادامه فصل آنقدر گل خواهد زد که این فرصت‌سوزی‌ها در یاد هیچ هواداری نخواهد ماند.

1929627

دیدگاه‌ها