کد خبر : 1967526 | 02 مهر 1402 ساعت 03:20 | 14.1K بازدید | 15 دیدگاه

عطایی و رفقا با لباس مجلسی آماده نیمه‌نهایی(عکس)

بهروز عطایی و کادر فنی اش در رژه بازی‌های آسیایی شرکت کردند.

عطایی و رفقا با لباس مجلسی آماده نیمه‌نهایی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز در هانگژو چین افتتاحیه مسابقات بازی های آسیایی بود و ملی پوشان والیبال نیز در این رژه شرکت کردند و بازیکنان با پرچم ایران در میان تماشاگران چینی از جایگاه عبور کردند.

همین اتفاق باعث شد تا بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران با گذاشتن استوری به این اتفاق واکنش نشان بدهد. وی با گذاشتن عکسی از خود و کادر فنی‌اش آن هم با لباس شیک تدارک دیده شده برای رژه لحظه ای خاطره‌انگیز را ثبت کرد.

حالا بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال باید به همراه کادر فنی خود تیم ملی والیبال ایران را برای بازی نیمه‌نهایی آماده کنند؛ جایی که باید با برنده دیدار قطر و پاکستان دیدار کند.

باید دید جمع این مربیان و آنالیزورها می‌توانند ایران را برای سومین بار در بازی های آسیایی قهرمان کنند یا در این امر ناکام خواهند شد. بهروز عطایی سابقه حضور در بازی‌های آسیایی گوانگژو در سال 2010 را به عنوان دستیار مرحوم معدنی در کارنامه خود دارد و حالا پس از سیزده سال عنوان سرمربی را یدک می‌کشد.

1929643

بهروز عطایی سرمربی، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، یاناس ویچیچ (کمک مربی و بدنساز)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، امین علی اکبری (آنالیزور) و مهدی فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها